eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaBUDOWA CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ W NOWEJ WSI UJSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Piła: BUDOWA CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ W NOWEJ WSI UJSKIEJ
Numer ogłoszenia: 160394 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ W NOWEJ WSI UJSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa chodnika przy drodze powiatowej w Nowej Wsi Ujskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Długość przewidzianego do budowy chodnika wynosi 838,02 m. Chodnik układany z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej - powierzchnia 1533,44 m2 oraz układany z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej na zjazdach - powierzchnia 552,60 m2, całość obłożona obrzeżem chodnikowym o dł. 1880,37 m i krawężnikami betonowymi o dł. 71,3 m. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w dokumentacji projektowej i wykonawczej załączonej do SIWZ. Na podstawie przedmiaru robót (zał. nr 5) należy sporządzić kosztorys ofertowy do oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych. Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienia o podobnym zakresie i wartości jak stanowi przedmiot zamówienia. 3. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Potencjał techniczny - Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem: - równiarka - zagęszczarka - piła do cięcia betonu - koparka - środki transportowe. 5. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy - Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: a) Posiadanie zasobów finansowych lub zdolności kredytowej w minimalnej wysokości 200.000 złotych. b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia - Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 7. Gwarancja za wykonane roboty - Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. 8. Warunki zapłaty - 8.1. Wykonawca może wystawić jedną fakturę VAT - po odbiorze robót. 8.2. Termin zapłaty faktury - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 8.3. Zapłata należności uwarunkowana jest bezusterkowym odbiorem całości robót. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz (Oferta). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 SIWZ - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego) lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). 5. Informacje na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika robót - uprawnienia budowlane wykonawcze i aktualne zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 6. Informację o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 SIWZ - Wykaz sprzętu. 7. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.5. a SIWZ. 8. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie o zaoferowanym okresie gwarancji na wykonane roboty. 10. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.pila.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowego w Pile, przy Al. Niepodległości 37, w pokoju 304.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35 - pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.