Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: dostawa testów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, do kontaktów: Izabela Zima, ul. Żołnierska 16 lok. 201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, fax 089 5279788, e-mail: i.zima@wsse.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wsse.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Inspekcja Sanitarna; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa testów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa testów: Zadanie I : LBEK płyny i testy do analizatora AXSYM Zadanie II :LBEK Testy Elisa Zadanie III : LBEK testy HBS i Rota Zadanie IV : LBEK Testy PCR, Toxoplazmoza Zadanie V : LBŚiŻ testy do kontroli jakości badań Zadanie VI : LBŚiŻ testy do zgrzewarki Quanti - Tray (badanie wody) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków: spełnia/nie spełnia 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) wypełniony druk oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), 4) wypełniony formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1A -1F do SIWZ) 5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz, oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. tj.: Zadanie I : LBEK płyny i testy do analizatora AXSYM Zadanie II :LBEK Testy Elisa Zadanie III : LBEK testy HBS i Rota Zadanie IV : LBEK Testy PCR, Toxoplazmoza Zadanie V : LBŚiŻ testy do kontroli jakości badań Zadanie VI : LBŚiŻ testy do zgrzewarki Quanti - Tray (badanie wody) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wsse.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2007, godzina 09:15, Siedziba Zamawiającego, tj. Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, pokój 202.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: płyny i testy do analizatora AXSYM. 1) Krótki opis: Odczynniki, kalibratory, kontrole, w stanie płynnym gotowe do natychmiastowego użycia. Płyny zużywalne do konserwacji i obsługi aparatu AxSYM Materiał kontrolny jednoparametrowy (dwupoziomowy dla testów jakościowych i trzypoziomowy dla testów ilościowych). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 3) Wielkość lub zakres: załącznik zawiera 10 pozycji płynów i testów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Testy Elisa. 1) Krótki opis: Testy Elisa do oznaczania przciwciał Borrelia burdergdorferii w klasie IgG i IgM, testy WB Borrelia burdergdorferii, testy elisa do oznaczania przeciwciał Mycoplasma pneumonie w klasie IgG i IgM i IgA, testy WB do diagnostyki Hantawirusów, testy do diagnostyki Brucella IgG/IgM,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 3) Wielkość lub zakres: załącznik zawiera 14 pozycji testów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: testy HBS i Rota. 1) Krótki opis: testy HBS i Rota. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje testów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Testy PCR, Toxoplazmoza. 1) Krótki opis: Testy PCR, Toxoplazmoza. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 3) Wielkość lub zakres: 16 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: testy do kontroli jakości badań. 1) Krótki opis: testy do kontroli jakości badań. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: testy do zgrzewarki Quanti - Tray (badanie wody). 1) Krótki opis: testy do zgrzewarki Quanti - Tray (badanie wody). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 3) Wielkość lub zakres: Test Colilert (wraz z butelkami i tackami) Test Enterolert z butelkami , tackami Wzorzec Colilert 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Żeromskiego 11 w Olsztynie
- OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: Budowa oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie - etap 1 i 2
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 28 w Olsztynie
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- System kolejkowy
- Remont dachu w budynku przy ul. Kossaka 2/4 oraz w budynku przy ul. Lubelskiej 43C w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Dostawa materiałów do diagnostyki mikrobiologicznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Zakup i dostawa odczynników do badań metoda FISH i sterylnych końcówek do pipet z filtrem
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - (opatrunki, szwy,strzykawki, igły, kaniule, rękawice medyczne itp).
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.