To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Krynica: Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 60% dla SP ZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w.
Numer ogłoszenia: 160215 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146417 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 60% dla SP ZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na budowie dla inwestycji pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego (usługi nadzoru budowlanego). Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz reprezentować będzie Inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy. 2. Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną w SPZOZ Szpitalu im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, pokój 120 w godz. od 9:00 do 14:00 oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-krynica.pl. 3. Zamawiający informuje, że rozpoczęcie inwestycji prowadzonej pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju planuje się na miesiąc czerwiec 2010 roku, natomiast zakończenie planuje się na koniec grudnia 2010 roku. 4. Ponadto Zamawiający informuje, że miejscem wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest teren Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. 5. Zamawiający informuje, że wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej - przerób 3 152 974,81 zł netto b) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej - przerób 2 310 625,05 zł netto c) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej - przerób 1 992 813,81 zł netto d) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej - przerób 338 811,09 zł netto e) przerób razem - 7 795 224,76 zł netto 6. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonej inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (wszystkich branż) nad realizacją robót budowlanych. Zakres zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje czynności, o których mowa w niniejszej specyfikacji oraz w umowie z Wykonawcą. 7. W szczególności Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do: 1) kontroli dokumentacji budowy Wykonawców 2) czuwania nad realizacją harmonogramu prac budowlanych 3) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem wniosków o zmianę pozwolenia na budowę 4) uczestnictwo przy przekazaniu głównemu Wykonawcy protokolarnie terenu budowy 5) zapewnienie nadzoru inwestorskiego na budowie 6) koordynacji robót budowlanych 7) uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń 8) dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z Wykonawcami, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych 9) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 10) sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawców w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcami 11) czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawców i uprawnień Zamawiającego wynikających z umów z Wykonawcami 12) wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowach z Wykonawcami 13) wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności 14) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umowami zawartymi z Wykonawcami robót 15) obecność na budowie co najmniej 1 raz dziennie dokumentowania swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone oraz na każde żądanie Zamawiającego 16) sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania 17) koordynowanie prac inspektorów branżowych 18) sprawdzenie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie 19) wyznaczania terminów prób w porozumieniu z Wykonawcami robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami 20) wystawiania Wykonawcom robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób 21) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora 22) współpraca z Inwestorem, nadzorem autorskim i Wykonawcami w zakresie realizowanych robót budowlanych 23) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawców gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi 24) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi 25) sporządzenie protokołu pousterkowego 8. Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy - zał. nr 3. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części której to dotyczy. 16. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla przy ul. Kraszewskiego 142 w Krynicy-Zdroju. 2. Realizacja zamówienia obejmuje cały okres realizacji inwestycji: od dnia podpisania umowy do momentu dostarczenia kompletnej dokumentacji dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie i końcowego rozliczenia inwestycji, po odbiorze końcowym. 3. Planowanym terminem odbioru końcowego inwestycji jest 30 grudzień 2010 r. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy w przypadku przesunięcia terminu wykonania umowy na realizację robót budowlanych. 5. Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 60%..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO BUDOWLANYCH USŁUG INWESTYCYJNYCH JACEK JANUSZ, UL. GRODZKA 30/2, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96879,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116876,00
Oferta z najniższą ceną: 116876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116876,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





