eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › dostawa materiałów RTG, żeli USG i EKG oraz papierów rejestracyjnych medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Poddębice: dostawa materiałów RTG, żeli USG i EKG oraz papierów rejestracyjnych medycznych
Numer ogłoszenia: 16020 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372883 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów RTG, żeli USG i EKG oraz papierów rejestracyjnych medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów RTG, żeli USG i EKG oraz papierów rejestracyjnych medycznych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. 3.2. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) 3.3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 126, poz. 1380 z póź. zm.) 3.4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w pkt. 3.3. 3.5. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Zaopatrzenia za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru. 3.6. Dostawy materiałów RTG, żelu USG i EKG oraz papierów rejestracyjnych medycznych będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Zaopatrzenia mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 7.25 - 15.00 w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Działu Zaopatrzenia. 3.7. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.8. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.9. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 72 h od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.10. Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3.11. Faktyczna ilość zamawianych materiałów RTG, żeli oraz papierów rejestracyjnych medycznych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości materiałów medycznych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.12. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 33.14.00.00 - Materiały medyczne 30.19.76.41 - Papier termograficzny .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55184.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1 - materiały rtg

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 35280.82
  • Oferta z najniższą ceną: 35280.82 oferta z najwyższą ceną: 40828.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2 - koperty rtg

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 937.40
  • Oferta z najniższą ceną: 937.40 oferta z najwyższą ceną: 937.40
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3 - Żel

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicom Sp. z o.o., Ul. M. Skłodowskiej - Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1254.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1254.00 oferta z najwyższą ceną: 1700.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet Nr 4 - papier rejestracyjny medyczny

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Endemed Sp. z o.o., Ul. 3-go Maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5113.60
  • Oferta z najniższą ceną: 5113.60 oferta z najwyższą ceną: 5835.10
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.