Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielonka: BUDOWA EKOLOGICZNEJ KOTŁOWNI LOKALNEJ W BUDYNKU NR 184 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SIECI CIEPLNEJ Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, do kontaktów: Lech Jedynak tel. 761-46-80, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446, e-mail: witu@witu.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.witu.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jbr; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA EKOLOGICZNEJ KOTŁOWNI LOKALNEJ W BUDYNKU NR 184 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SIECI CIEPLNEJ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: WITU Zielonka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ekologicznej kotłowni lokalnej na olej opałowy w budynku nr 184 wraz z przebudową sieci cieplnej w kompleksie wojskowym nr 1016 Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce przy ul. Pr. S. Wyszyńskiego 7 . Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45300000-0 Roboty instalacyjne. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, z ustawą prawo budowlane oraz z aktualną wiedzą techniczną z zachowaniem przepisów w zakresie bhp i ppoż. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o \Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych\ wg formuły szczegółowej, obejmujący cały przedmiot zamówienia z podziałem na branże i zawierający zbiorcze zestawienie kosztów z stosownym podatkiem VAT. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 4) Parafowany przez Wykonawcę Formularz umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotyczy wszystkich członków organu zarządzającego ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat kotłowni, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10) wykonanie, co najmniej 2 kotłowni olejowych o podobnej lub większej wartości z potwierdzeniem odbiorców, że zostały wykonane z należytą starannością zostanie uznane za spełnienie wymagań Zmawiającego, 11) wykaz sprzętu i urządzeń wymaganych przy realizacji zamówienia, Wykonawca musi dysponować kompletem rusztowań, podstawowymi narzędziami oraz dźwigiem, 12) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 13) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 14) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zadania, jeżeli będzie posiadał zdolność kredytową conajmniej do wysokości 100.000,00 zł, lub zgromadzone środki na koncie o tej wysokości. 15) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 16) wykaz osób, które przewidziane są do kierowania robotami przy realizacji zamówienia i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 17) uprawnienia budowlane osób przewidzianych do kierowania robotami w odpowiedniej branży wraz zaświadczeniami, że są aktualnie zrzeszeni w okręgowych izbach budowlanych i mają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej a także uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego; 18) oświadczenie, że przewidziane do montażu urządzenia będą fabrycznie nowe nie używane, będą posiadać stosowne certyfikaty i gwarancje a materiały będą posiadać atesty; 19) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy, 20) Harmonogram realizacyjny. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - oświadczenie o ustanowieniu wspólnego pełnomocnika - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. gospodarczej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie lokalnej kotłowni olejowej w budynku Nr 184, wymianę instalacji ciepła technologicznego i przebudowę sieci cieplnej do budynku Nr 185, wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - montażowymi i elektrycznymi. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zatrudnieni pracownicy wykonawcy muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego na poziomie co najmniej zastrzeżone lub złożyć oświadczenie o gotowości poddania się procedurom sprawdzającym. Kierownicy budowy i robót muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane, być aktualnie zrzeszeni w okręgowych izbach budowlanych i mieć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca udzieli conajmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Podwykonawców będzie można zatrudnić za zgodą Zamawiającego, w takim przypadku, przed opłaceniem faktury Wykonawcy, Zamawiający będzie żądał od niego przedstawienia dowodu zapłaty podwykonawcy za ten zakres robót. Wykonawca przystąpi do usunięcia usterek w czasie pożądanym 72 godziny ( w dni robocze) od powiadomienia przez Zamawiającego. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, Inne podstawy wykluczenia wykonawców: - Wykonawców, którzy nie akceptują ustaleń zawartych w SIWZ i załącznikach do SIWZ w tym we wzorze umowy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, Inne podstawy wykluczenia wykonawców: - Wykonawców, którzy nie akceptują ustaleń zawartych w SIWZ i załącznikach do SIWZ w tym we wzorze umowy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o \Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych\ wg formuły szczegółowej, obejmujący cały przedmiot zamówienia z podziałem na branże i zawierający zbiorcze zestawienie kosztów z stosownym podatkiem VAT. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 4) Parafowany przez Wykonawcę Formularz umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotyczy wszystkich członków organu zarządzającego ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat kotłowni, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10) wykonanie, co najmniej 2 kotłowni olejowych o podobnej lub większej wartości z potwierdzeniem odbiorców, że zostały wykonane z należytą starannością zostanie uznane za spełnienie wymagań Zmawiającego, 11) wykaz sprzętu i urządzeń wymaganych przy realizacji zamówienia, Wykonawca musi dysponować kompletem rusztowań, podstawowymi narzędziami oraz dźwigiem, 12) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 13) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 14) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zadania, jeżeli będzie posiadał zdolność kredytową conajmniej do wysokości 100.000,00 zł, lub zgromadzone środki na koncie o tej wysokości. 15) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 16) wykaz osób, które przewidziane są do kierowania robotami przy realizacji zamówienia i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 17) uprawnienia budowlane osób przewidzianych do kierowania robotami w odpowiedniej branży wraz zaświadczeniami, że są aktualnie zrzeszeni w okręgowych izbach budowlanych i mają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej a także uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego; 18) oświadczenie, że przewidziane do montażu urządzenia będą fabrycznie nowe nie używane, będą posiadać stosowne certyfikaty i gwarancje a materiały będą posiadać atesty; 19) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy, 20) Harmonogram realizacyjny. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - oświadczenie o ustanowieniu wspólnego pełnomocnika - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 90 2. Czas przystąpienia do usunięcia usterki od zawiadomienia przez Zamawiającego 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2007, godzina 11:00, Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.03.2007.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Dostawa sprzętu komputerowego i macierzy dla WITU
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchosławicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





