To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Kraków: Dostawa klaserów okładek, taśmy kontrolnej do opróżniania skrzynek automatycznych oraz gilz
Numer ogłoszenia: 16018 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 521780 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie, ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4229095, faks 12 4222153; 12 4229033.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa klaserów okładek, taśmy kontrolnej do opróżniania skrzynek automatycznych oraz gilz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) karta klaserowa laminowana A4 na znaczki - wykonane z folii PCV, z czterema zakładkami na znaczki, stojący, kolor: ciemny granat bądź czarny, wymiary: 240x315mm, posiadające podpórkę, ilość - 614 szt. 2) karta klaserowa laminowana B5 na znaczki - wykonane z folii PCV, z pięcioma zakładkami na znaczki, stojący, kolor: ciemny granat bądź czarny, wymiary: 200x220mm, posiadające podpórkę, ilość - 597 szt. 3) taśma kontrolna do opróżniania skrzynek automatycznych - taśma wykonana z kartonu 280-300 gram, wym. 310 na 50 mm, kolor biały, w ilości - 4 610 szt. 4) gilzy o nominałach: - Gilzy o nominale 5 zł pudełko /min.1400 szt. ilość zamawiana: 11 opakowań - Gilzy o nominale 2 zł pudełko / min. 1700 szt. ilość zamawiana: 11 opakowanie - Gilzy o nominale 1 zł pudełko /min.1700 szt. ilość zamawiana: 26 opakowania - Gilzy o nominale 0,5 zł pudełko /min. 1700 szt. ilość zamawiana: 13 opakowań - Gilzy o nominale 0,2 zł pudełko /min. 2800 szt. ilość zamawiana: 9 opakowań - Gilzy o nominale 0,1 zł pudełko /min. 2700 szt. ilość zamawiana: 10 opakowania - Gilzy o nominale 0,05 zł pudełko /min 2500 szt. ilość zamawiana: 6 opakowania - Gilzy o nominale 0,02 zł pudełko /min. 2700 szt. ilość zamawiana: 4 opakowania - Gilzy o nominale 0,01 zł pudełko /min. 2800 szt. ilość zamawiana: 3 opakowania Papierowe gilzy (tubusy) służą do pakowania bilonu w rulony. Konstrukcja gilz: są otwarte tylko z jednej strony w miejscu wsypywania monet. Gilzy pod względem nadruków i wymiarów są zgodne z wzorcami Narodowego Banku Polskiego. Każda gilza jest zakończona wzmocnionym tekturowym denkiem, co zapobiega uszkodzeniu jej podczas wsypywania monet. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi w zakresie parametrów określonych w SIWZ . 3. Miejsce realizacji dostaw Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na własny koszt Wykonawcy do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na adres: Region Infrastruktury w Krakowie Wydział Zaopatrzenia ul. Prokocimska 6 30-900 Kraków 4 Realizacja i warunki dostaw a) Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo skieruje do Dostawcy zamówienie, w którym sprecyzuje, które z materiałów i w jakich ilościach należy dostarczyć w ramach danego zamówienia. b) Zamówienia na dostawy będą składane: drogą telefoniczną potwierdzoną e-mailem lub faxem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; c) Dostawy będą realizowane nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia zamówienia; d) Dostawy będą się odbywać z częstotliwością nie większą niż 4 razy w miesiącu; e) Dostawy będą odbywać się na koszt Wykonawcy przez cały okres trwania umowy; f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu określonego w załączniku nr 1 projektu umowy w granicach wartości wynagrodzenia, które będzie określone w § 3 ust. 1 umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, - Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania do 30% mniejszej ilości asortymentu określonego w umowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.84.11.00 - Klasery na znaczki 22.99.34.00 - Papier lub tektura faliste .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuronet Janusz Chrabota, ul. Kościuszki 82, 30-114 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27492,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29364,85
Oferta z najniższą ceną: 29364,85 / Oferta z najwyższą ceną: 29364,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Zakup i montaż lampy oświetlenia ulicznego - ul. H. Ch. Andersena - zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - OPASKI WINYLOWE
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.