Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Gliwice: Termomodernizacja (modernizacja elewacji, ocieplenie obiektu wraz z elementami kolorystyki) Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - Łabędach przy ul. Mechaników 3
Numer ogłoszenia: 160131 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, ul. Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2311885 wew. 240, fax 032 2317623.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja (modernizacja elewacji, ocieplenie obiektu wraz z elementami kolorystyki) Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - Łabędach przy ul. Mechaników 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja (modernizacja elewacji, ocieplenie obiektu wraz z elementami kolorystyki) Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - Łabędach przy ul. Mechaników 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ i jej integralną część. W przypadku rozbieżności pomiędzy złożoną ofertą, a przedmiarem robót - rozstrzygające znaczenie ma przedmiar robót. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa - Projekt budowlano wykonawczy termomodernizacji znajduje się do wglądu w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Gliwicach przy ul. Wrocławskiej 1 - pok. nr 14 w godz. od 8.00 do 12.00 3. Materiały do wykonania zamówienia dostarczy Wykonawca w ramach ceny oferty - materiały te muszą być zgodne z przedmiarem robót (wykonanie wg projektu). 4. Materiały te muszą być fabrycznie nowe, wysokiej jakości i odpowiadające normom (PN EN, CE). 5. Celowym i wskazanym jest, aby każdy z Wykonawców na własny koszt i ryzyko dokonał wizji lokalnej w JRG PSP w Gliwicach - Łabędach, ul. Mechaników 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 164 z 2006, poz. 1163 z późn. zmianami), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 24 ust. 1 - 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona poprzez analizę faktyczną i merytoryczną dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę według formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - stosownie do art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605) Zamawiający żąda przedstawienia: 1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nazwę i siedzibę podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie określonych prac oraz wskazać o jakie prace chodzi. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców ponosić on będzie odpowiedzialność za ich działania i zaniedbania, jak za własne. Wyłącznie Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania rozliczeń finansowych z podwykonawcami z tytułu powierzenia im określonych prac, objętych przedmiotem zamówienia, d) aktualnej polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej ubezpieczenie firmy w zakresie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 tyś. zł (lub równowartości tej kwoty, jeżeli umowa zawarta jest w innej niż PLN walucie), e) wykazu wykonanych robót budowlanych (w zakresie przedmiotu zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 referencje), f) wskazanie kierownika robót z uprawnieniami dla przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem tych uprawnień (uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwego samorządu zawodowego), g) Wykonawca obowiązany jest dołączyć dokumenty wskazujące rodzaj i ilość materiałów, jakich użyje do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dołączyć dokumenty (certyfikaty, atesty) potwierdzające spełnienie norm (PN, EN - zharmonizowane) przez oferowane materiały. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę (oferenta)!!!
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wrocławska 1 44 - 100 Gliwice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wrocławska 1 44 - 100 Gliwice sekretariat - pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Odwodnienie budynku świetlicy w Hermanowicach nr 78
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
- Remont budynku komunalnego ul. Kanałowa 3 w miejscowości Czarne, gmina Czarne, powiat Człuchowski.
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





