eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzedmiotem zamówienia jest

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-28

POZYCJA 16012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przedmiotem zamówienia jest: Budowa Autostrady A-1 na odcinku Sośnica-Bełk - km 519 + 374 - km 534 + 785 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Anna Troska; tel: 4822 375-88-02; fax: 4822 375-87-88; email: atroska@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest: Budowa Autostrady A-1 na odcinku Sośnica-Bełk - km 519 + 374 - km 534 + 785. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem Kontraktu jest Budowa Autostrady A1 na odcinku Sośnica-Bełk. Pod względem administracyjnym projektowany odcinek Autostrady A1 leży na terenach: województwa śląskiego, gminy i miasta Gliwice, Knurów, Gierałtowice i Czerwionka - Leszczyny Zakres robót podstawowych obejmuje - prace przygotowawcze, - wykonanie przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową odcinka autostrady, węzłów, dróg poprzecznych i dojazdowych, - budowę odcinka autostrady, dróg poprzecznych i dojazdowych, budowa dwóch miejsc obsługi podróżnych bez wyposażenia, 3 punktów poboru opłat na autostradzie bez wyposażenia, 3 węzłów, - linie elektroenergetyczne WN, ŚN i NN napowietrzne i kablowe, budowa stacji transformatorowych o mocy 400KVA, 250kVA i 160 kVA, - linie telekomunikacyjne napowietrzne i kablowe oraz kanalizacja telekomunikacyjna. Wzdłuż autostrady zaprojektowano rurociąg kablowy 4 otworowy i dwuotworowy z rur RHDPE 40/4,6mm przeznaczony dla kabli światłowodowych, - budowę łączności autostradowej Dla potrzeb łączności alarmowej zaprojektowano 2 otworową kanalizację kablową poprzeczną z rur RHDPEp 110/10m, - sieć wodociągowa, - sieć gazowa średnioprężna i niskoprężna, - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę kanalizacji sanitarnej, - budowę separatorów, zbiorników retencyjno-oczyszczających i odparowujących, - budowa pompowni ścieków deszczowych, - urządzenia melioracji szczegółowych (rowów, budowę zbieraczy drenarskich 36 sztuk o długości 11,57 km i naprawę sieci drenarskich), - budowę wiaduktu WA 470 nad stawem Moczury, ul. Dworcową i torami, - budowę 13 wiaduktów w ciągu autostrady i dróg poprzecznych, - budowę 12 mostów w ciągu autostrady oraz 6 mostów w ciągu dróg poprzecznych, - budowa przejścia podziemnego dla pieszych, - budowę muru oporowego, - roboty ulepszające istniejące podłoże dla posadowienia nasypów, - roboty związane z zapewnieniem stateczności skarp nasypów i wykopów, - roboty ziemne i wykończeniowe korpusu ziemnego w ciągu autostrady, dróg poprzecznych, łącznic węzła Knurów, węzła Dębieńsko, węzła Bełk i dróg dojazdowych, - kompletne wykonanie konstrukcji nawierzchni autostrady - w technologii betonu asfaltowego i SMA, dróg poprzecznych, łącznic węzła Knurów, węzła Dębieńsko, węzła Bełk i dróg dojazdowych, - wykonanie dróg dojazdowych do gospodarstw i pól oraz do urządzeń oczyszczających wody, - wykonanie wyposażenia autostrady, dróg poprzecznych, łącznic węzła Knurów, węzła Dębieńsko, węzła Bełk i dróg dojazdowych, związane z organizacją ruchu, oznakowaniem, oświetleniem i zabezpieczeniem, - wykonanie wyposażenia autostrady dróg poprzecznych, łącznic węzła Knurów, węzła Dębieńsko, węzła Bełk i dróg dojazdowych w urządzenia dla ochrony środowiska związane z odwodnieniem i oczyszczeniem wód, budową ekranów przeciwhałasowych i obsadzeniem zielenią, - budowa zbiorników wód kopalnianych wody przemysłowej i przeciwpożarowej, - przebudowa bocznicy kolejowej. Zakres robót nie obejmuje węzła "Sośnica". Zgodnie z zapisami w Decyzji o ustaleniu lokalizacji autostrady płatnej A1 teren w granicach inwestycji musi spełniać warunki odpowiadające II kategorii wpływów górniczych. Obiekty inżynierskie muszą posiadać zabezpieczenia dla III kategorii terenu górniczego. W oparciu o Ekspertyzę górniczo - geologiczną stwierdzono, że na odcinku od km 519+374 do km 528+150 trasa przebiega przez tereny wpływów eksploatacji górniczej prowadzonej przez kopalnie należące do Gliwickiej Spółki Węglowej 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo śląskie. Kod NUTS: PL22. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 10.000.000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5.000.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki kontraktu oparte o: Warunki kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego. Tłumaczenie wydania FIDIC 1999. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. z 9 lutego 2004r Nr 19, poz.177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: A. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem oraz kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi we wniosku kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: Lp./Stanowisko/Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach)/Minimalne doświadczenie w podobnych robotach (w latach): jako dyr. kontraktu (poz. 1), jako kier. budowy (poz.2), co najmniej jako kier. robót (poz. 3,4)/Minimalne doświadczenie przy realizacji robót liniowych na szkodach górniczych; 1/2/3/4/5; 1/Dyrektor Kontraktu (Przedstawiciel Wykonawcy)/7/4/-; 2/Kierownik Budowy/6/5/1; 3/Kierownik robót drogowych/5/4/-; 4./Kierownik robót mostowych /5/4/-; UWAGA! Dla osób na stanowiskach wymienionych w pkt 2-4 wymagane są uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami w specjalności drogowej (pkt. 3), mostowej (pkt 4), drogowej lub mostowej (pkt 2) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! Przez wymagane doświadczenie zawodowe (kolumna 3) rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane w podobnych robotach na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych. Przez podobne roboty rozumie się prace związane z budową / przebudową dróg klasy A, S, lub GP (także zlokalizowanych na obszarze zabudowy), oraz obiektów mostowych leżących w ciągach tych dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Wykonawca składając wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do wykonania zamówienia osób wskazanych w niniejszym wniosku. B. Doświadczenie 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat, poprzedzających datę składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania o wartości nie niższej niż 100 mln PLN każde, polegające na budowie lub przebudowie dróg klasy A, S, GP (także zlokalizowanych na terenie zabudowy) lub obiektów mostowych w ciągach tych dróg. 2. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat, poprzedzających datę składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym jako strona umowy wykonał następujące rodzaje robót: - roboty ziemne - nie mniej niż 1 000 000 m3 w ramach jednego zadania, -nawierzchnie bitumiczne dróg - nie mniej niż 250 000 m2 w ramach jednego zadania, - obiekty mostowe o łącznej powierzchni płyt pomostów nie mniejszej niż 20 000m2 w ramach jednego zadania, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. C. System punktacji Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt III.1.4) ppkt od Ado B oraz III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa i III.2.3) Zdolność techniczna Z uwagi na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 5 Wykonawców przy wstępnej kwalifikacji oceniane będzie doświadczenie oraz Potencjał Kadrowy wg poniższych kryteriów. L.p./Kryteria - ocena punktowa/Maksymalna liczba punktów; 1./Doświadczenie /60; 2/Potencjał kadrowy/40; Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: Uwaga: za ten sam kontrakt można uzyskać punkty w więcej niż jednej kategorii - Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zadanie powyżej 100 mln PLN każde, polegające na budowie lub przebudowie dróg klasy A, S, lub GP (także zlokalizowane na terenie zabudowy) lub obiektów mostowych w ciągach tych dróg - 3 pkt lecz nie więcej niż 15 pkt łącznie. - Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zadanie, w którym Wykonawca wykonał roboty ziemne - nie mniej niż 1000 000 m3 - 3 pkt lecz nie więcej niż 15 pkt łącznie. - Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zadanie, w którym Wykonawca wykonał nawierzchnie dróg - nie mniej niż 250 000 m2 - 3 pkt lecz nie więcej niż 15 pkt łącznie. - Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane zadanie, w którym Wykonawca wykonał obiekty mostowe o łącznej powierzchni płyt pomostów nie mniejszej niż 20 000m2 - 3 pkt lecz nie więcej niż 15 pkt łącznie Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 60 pkt. Szczegółowe zasady punktacji za potencjał kadrowy: Kierownik Budowy - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako kierownik budowy w podobnych robotach (zdefiniowanych w pkt.III.1.4).A.) - 3 pkt lecz nie więcej niż 12 pkt łącznie, - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) przy realizacji robót liniowych na szkodach górniczych - 3 pkt lecz nie więcej niż 12 pkt łącznie. Dyrektor Kontraktu (Przedstawiciel Wykonawcy) - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako dyrektor kontraktu - przedstawiciel wykonawcy, w podobnych robotach (zdefiniowanych w pkt. .III.1.4).A.) - 4 pkt lecz nie więcej niż 16 pkt łącznie, Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 40 pkt Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za doświadczenie i potencjał kadrowy - 100 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zm) spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 wspomnianej ustawy .oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. III.2.1) 1. Status prawny - wymagane dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1)1. 2., III.2.1)1.4. i III.2.1)1.5., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej i w pkt III.2.1)1.3., należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w punktach III.2.1)1.1. - III.2.1)1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. III.2.1) 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. Bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.2) c) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt III.2.2) d) niniejszego ogłoszenia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej, finansowej dokumenty wymienione w III.2.1) 2.1. winien przedłożyć każdy z Wykonawców, dokumenty wymienione w III.2.1) 2. 2. i 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich, dowolny Wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. III.2.1) 3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt. III.1.4) A oraz kopie wymaganych w pkt III.1.4) A uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Informacja o doświadczeniu musi być podana w rozbiciu na poszczególne projekty, w ramach których dana osoba zdobywała swe kwalifikacje, oraz zawierać dane dotyczące zajmowanego stanowiska, okresu zajmowania tego stanowiska, nazwy lub zakres projektu. 2. Informacja o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt III.2.3) 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (np. referencje) potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt III.1.4. B 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia zdolności technicznej dokumenty wymienione w III.2.1) 3 winien przedłożyć ten Wykonawca, który będzie realizował zakres prac, z którym wiąże się spełnianie warunków określonych w pkt III.1.4)A, III.1.4)B, III.2.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. III.2.1) 4. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym Formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami można odebrać w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pokój 202. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu inne niż pełnomocnictwo o których mowa w pkt III.2.1) 1, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 500 mln PLN b płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80 mln PLN d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 8 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt III.2.1) A. a),c) i d) spełniają łącznie; - warunek określony w pkt III.2.1) A. b) spełnia każdy z Wykonawców;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi posiadać (w rozumieniu Art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny) sprawne niżej wymienione jednostki sprzętu: Lp./Opis (minimalne parametry lub wymagany przedział parametrów)/Min. liczba jednostek; 1/2/3; 1/Wytwórnia masy bitumicznej o wydajności min. 180 Mg/h /1; 2/Rozściełacz do masy bitumicznej o szer. układania min. 11 m/1; 3/Sprzęt do wałowania:/; /A) Walec stalowy gładki min. 12 t/10; /B) Walec ogumiony min. 12 t/4; 4/Koparka min. 2 m3/4; 5/Równiarka min. 100 kM/3; 6/Urządzenie wiercące do wykonania pali wielkośrednicowych (Ø1500 mm)/1; 7/Dźwig o nośności min. 30 t/1; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 20 - 21786 z dnia 31.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2006/R/5/FS/KA. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.04.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 17.05.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.06.2006, godzina 12:30, GDDKiA Warszawa ul. Żelazna 59 sala 519.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Funduszu Spójności w ramach projektu nr 2004/PL/16/C/PT/003. 4) Informacje dodatkowe: Uzupełnienie pkt. II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI Okres w miesiącach: 24 od daty rozpoczęcia robót Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie przewiduje się udzielania żadnych wyjaśnień oraz odpowiedzi na zapytania. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.