eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa paliw dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Nowy Sącz: Dostawa paliw dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 160112 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe , ul. Śniadeckich 15, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4420949, faks 018 4442723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spr.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paliw samochodowych dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu w okresie 12 miesięcy - 1.07.2009 r. do 30.06. 2010 r.: - oleju napędowego - 83.000 litrów - gazu propan-butan - 18.000 litrów - oleju silnikowego - 500 litrów - płynu hamulcowego - 25 litrów 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy Zharmonizowane. 3. Przedmiot zamówienia musi być poświadczony świadectwem jakości dostarczanym przy każdej dostawie towaru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ztanowi załacznik nr 2 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.00.0 - Oleje napędowe 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 92.11.65.0 - Płyny hamulcowe 91.33.00.0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w treści art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p.. 1.1. W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiajacy sprawdzi sytuację formalną wykonawców i uzna warunki za spełnione, gdy wykonawca wykaże, że : a) wpisany jest do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, b) posiada koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1504 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem. 1.2 W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzjem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. W pozostałym zakresie zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie złożonych oświadczeń. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń (wymienionych w rozdziałe VI specyfikacji ) zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotowe: W celu potwirdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p. , wzór oświadczenia stanowi załączik nr 4 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy p.z.p., wzór oświadczenia stanowi załączik nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie. co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wielkością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 5 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 1 i pkt. 3 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie ( zależnie od statusu podmiotu ). Jezeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.) stosuje się odpowiednio. Uwaga: a) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. c) Wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem pełnomocnictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe ulica Śniadeckich 15 33-300 Nowy Sacz pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 08:50, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe ulica Śniadeckich 15 33-300 Nowy Sącz sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.