Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA POZYSKIWANIU ZLECEŃ REKLAMOWYCH I UMÓW SPONSORSKICH W SZCZEGÓLNOŚCI Z TERENU POWIATÓW: GORZOWSKIEGO, STRZELECKO-DREZDENECKIEGO, MIĘDZYRZECKIEGO I SULĘCIŃSKIEGO
DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP.
Numer ogłoszenia: 160057 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7284576, faks 095 7284576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA POZYSKIWANIU ZLECEŃ REKLAMOWYCH I UMÓW SPONSORSKICH W SZCZEGÓLNOŚCI Z TERENU POWIATÓW: GORZOWSKIEGO, STRZELECKO-DREZDENECKIEGO, MIĘDZYRZECKIEGO I SULĘCIŃSKIEGO DLA TELEWIZJI POLSKIEJ S.A. ODDZIAŁ W GORZOWIE WLKP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pozyskiwaniu zleceń reklamowych i umów sponsorskich w szczególności z terenu powiatów: gorzowskiego, strzelecko-drezdeneckiego, międzyrzeckiego i sulęcińskiego 2. Poprzez zlecenia reklamowe należy rozumieć - zlecenia na emisję reklam podmiotów, towarów i usług. Usługa pozyskania zlecenia polega na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków emisji reklamy - okres, liczbę oraz wartość emisji, b) dostarczaniu pisemnego zlecenia na reklamę najpóźniej w terminie dwóch dni roboczych przed planowaną emisją w Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, c) weryfikacji reklamy pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji reklam w TVP d) dostarczeniu dokumentów kontrahenta oraz metryczki reklamy, e) egzekwowanie od kontrahenta należności za wyemitowaną reklamę. 3. Poprzez umowy sponsorskie należy rozumieć - umowy na emisje billboardów sponsorskich bądź umowy na partycypację w kosztach wytworzenia audycji - w zamian za inne świadczenie ze strony Telewizji. Usługa pozyskania umowy sponsorskiej polega na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków sponsoringu programu b) przygotowaniu umowy na sponsoring c) przygotowaniu planu emisji billboardów sponsorskich d) weryfikacji billboardu sponsorskiego pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji audycji sponsorowanych w TVP e) dostarczeniu dokumentów kontrahenta f) egzekwowanie od kontrahenta należności za sponsorowaną audycję. 4. Usługi polegające na: a) ustaleniu z kontrahentem warunków emisji reklamy oraz warunków sponsoringu audycji, b) weryfikacji reklamy bądź billboardu sponsorskiego pod względem technicznym oraz zgodności z zasadami emisji reklam i audycji sponsorowanych w TVP, c) przygotowywanie całej dokumentacji niezbędnej do wystawiania faktur za sprzedany czas antenowy lub świadczenia sponsorskie, d) przygotowywanie ofert handlowych dla potrzeb Sekcji Reklamy Marketingu i Promocji TVP S.A. w porozumieniu z Kierownikiem Biura Reklamy, będą świadczone w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Usługi polegające na: a) dostarczaniu pisemnego zlecenia na reklamę, b) dostarczeniu podpisanej umowy na sponsoring audycji, c) egzekwowanie od kontrahenta należności za sponsorowaną audycję lub wyemitowana reklamę, będą świadczone w ramach wynagrodzenia prowizyjnego (zgodnie z Tabelą prowizji dla Agencji Reklamowych dołączona do wzoru umowy). 6. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) raz w dniu roboczym stawiania się na odprawie w Dziale Reklamy i Marketingu Telewizji bądź innym wskazanym miejscu, b) kontaktowania się z przedstawicielem Telewizji w celu złożenia sprawozdania z efektów podjętych działań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: bez wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 2 Wykażą, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej 1 (jedną) usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, pozyskując zlecenia reklamowe bądź umowy sponsorskie na rzecz Telewizji Polskiej S.A. o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. w okresie 12 m-cy (słownie: sto tysięcy złotych). Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługi pozyskiwania zleceń na realizację kampanii reklamowych lub umów sponsorskich dla innych niż swój własny podmiotów gospodarczych; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż określone przez Zamawiającego warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 Siwz, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ, 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 wykaz usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 7.1.2 oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Minimalna deklarowana wartość pozyskanych zleceń na emisję reklam oraz umów sponsorskich audycji telewizyjnych w ciągu 24 miesięcy - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gorzowie Wlkp., ul Kombatantów 34 -sekretariat Oddziału pok. nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Przygotowanie i realizacja kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.