eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Siemianowice Śląskie: Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 160031 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych a) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 1- 1 sztuka, b) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 2- 2 sztuki, c) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 3- 2 sztuki. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań wobec urządzeń wielofunkcyjnych określa Dodatek nr 5 do SIWZ. 2. Zamówione urządzenia zostaną dostarczone do siedzib Zamawiającego t.j. przy ul. Jana Pawła II 10 Siemianowice Śląskie i przy ul. Michałkowicka 105 Siemianowice Śląskie we wskazanych ilościach przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, zainstalowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomione, sprawdzone oraz przekazane Zamawiającemu przez upoważnionych pracowników Wykonawcy. W dniu dostarczenia przedmiotu umowy Wykonawca na swój koszt przeszkoli pracowników Zamawiającego, w siedzibach Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. 3. Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowego korzystania z urządzeń a w szczególności dokumenty gwarancyjne i instrukcje dotyczące przedmiotu umowy w języku polskim. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot umowy gwarancji na okres: a) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 1- co najmniej 3 lata z limitem minimum 300 000 kopii A4, b) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 2- co najmniej 3 lata z limitem minimum 150 000 kopii A4 na każde z urządzeń; c) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 3- co najmniej 3 lata z limitem minimum 150 000 kopii A4 na każde z urządzeń; wraz z obsługą serwisową na czas udzielenia gwarancji, który zaczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołów odbioru urządzeń bez uwag. 5. Wykonawca w okresie gwarancji, będzie wykonywał bezpłatne przeglądy serwisowe przedmiotu umowy zgodnie z umową i na warunkach w niej określonych. 6. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty Opis oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych stanowiący Dodatek nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 5 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdziale VI SIWZ punkt 1.1. wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdziale VI SIWZ punkt 1.1. wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdziale VI SIWZ punkt 1.1. wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdziale VI SIWZ punkt 1.1. wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdziale VI SIWZ punkt 1.1. wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunek wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych stanowiący Dodatek nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 5 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy dotyczące terminów określonych w Sekcji III pkt 4.3.1) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: - zmiany urządzeń zaoferowanych w ofercie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta, na urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ. 3. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. 4. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 5. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 6. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śl.Wydz.Org. i Zarządzania ul.Jana Pawła II 10 41-100 Siemianowice Śl.pok.nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 14,40zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta Siemianowice Śl. ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śl. pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.