eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieSukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 15999 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5275


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7562


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 31049100000, ul. ul. Strażacka  8, 47100   Strzelce Opolskie, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 613 480, faks 774 613 480, e-mail dps.strzelceopolskie@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps.strzelceop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DPS.258.ZP.65.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu: w ilościach: budyń - pudding o różnych smakach kubek nie mniej niż 125g - 4000szt, deser mleczno-budyniowy o smaku czekoladowym, śmietankowym, waniliowym -np. monte lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo kubek -55g - 2500szt, jogurt owocowy kubek nie mniej niż 150g - 4368szt, jogurt naturalny kubek nie mniej niż 180g - 500szt, kefir 2% kubek 400g - 4552szt, margaryna mleczna w kostkach 250g - 342kg, margaryna do smarowania pieczywa - 500g o zawartości tłuszczu co najmniej 60% np. śniadaniowa lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo- 5672szt, masło w kostce 200g o zawartości tłuszczu min. 82% nie solone - 5220szt, mleko w worku foliowym pasteryzowane o zawartości tłuszczu min. 2% - 25550l, , maślanka naturalna w pojemniku 0,9l-1l - 50szt, ser smażony z kminkiem - 320kg, ser twaróg półtłusty 1kg - 2432kg, ser żółty twardy typu gouda lub edamski lub inny o łagodnym smaku, nie gorszy jakościowo i smakowo - 1446kg, ser topiony różny 100g - 960kg, serek homogenizowany nie mniej niż 150g - 960szt, serek śmietankowy typu Almette lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo o różnych smakach kubek 150g - 150szt, serek śmietanowy ziarnisty (wiejski) 150g -7600szt, śmietana w pojemniku 180g -200g o zawartości tłuszczu 30% - 2036szt, śmietana w pojemniku 330g-400g o zawartości tłuszczu 18% - 532szt. Dostawy objęte przedmiotem niniejszej umowy będą realizowane na następujących zasadach: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2, b) dostawy mleka odbywać się będą codziennie w godz. 500 - 630 c) asortyment zamawianej dostawy mleka będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, d) dostawy mleka na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, e) dostawy masła odbywać się będą jeden raz w tygodniu w godzinach 700 - 900 f) dostawy artykułów nabiałowych odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godzinach 700 - 900 g) asortyment zamawianej dostawy artykułów nabiałowych będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub droga elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, h) dostawy artykułów nabiałowych na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, i) przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze mleka i artykułów nabiałowych lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), j) dostarczane sukcesywnie mleko musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 10 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), a pozostałe artykuły nabiałowe muszą mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 30 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), k) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, l) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu, ł) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, m) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, n) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy, o) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie, p) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych asortymentów artykułów nabiałowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: 1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. 2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15511000-3, 15512000-0, 15544000-3, 15542100-0, 15551300-8, 15431100-9, 15431000-8, 15530000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT169566.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hurtownia Nabiałowa ADI Iwona Jankowska ,  biuro@adi.opole.pl,  ul. Oleska 99,  45-222,  Opole,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173460.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173460.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173460.05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.