To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-12
Bartoszyce: SPORZĄDZANIE, DOWÓZ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE
Numer ogłoszenia: 159993 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142959 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pieniężnego 10 A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 18 90, 762 18 91, faks 89 762 18 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZANIE, DOWÓZ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przygotowaniu, dowiezieniu i wydaniu posiłków dla dzieci i młodzieży w następujących placówkach oświatowych: 1)Szkoła Podstawowa w Bezledach-wydanie posiłków I zmiana w godz. 10:00-10:20, II zmiana w godz. 11:25-11:45, 2)Szkoła Podstawowa w Galinach-wydanie posiłków godz. 11:35-11:55, 3)Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Krawczykach-wydanie posiłków w godz. 10:10-10:30, 4)Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Rodnowie-wydanie posiłków godz. 10:50-11:10, 5)Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sokolicy-wydanie posiłków w godz. 10:30-11:35, 6)Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach-wydanie posiłków godz. 11:30-11:50, 7)Szkoła Podstawowa im. J.H. Dąbrowskiego w Żydowie -wydanie posiłków godz. 11:15-11:35, 8)Gimnazjum im. Straży Granicznej w Bezledach (Wykonawca dla uczniów Gimnazjum w Bezledach, zobowiązany jest do wydawania posiłków w pomieszczeniach kuchennych Szkoły Podstawowej w Bezledach),-wydanie posiłków godz. 12:20-12:45, 9)Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach-wydanie posiłków -I zmiana godz. 10:35-10:50; II zmiana godz. 11:35-11:50. Wymaga się przygotowania posiłków w miejscach, którymi dysponuje Wykonawca, przystosowanych do przygotowywania posiłków, z całym niezbędnym zapleczem, a następnie dostarczenie przygotowanych posiłków przez Wykonawcę do w/w placówek oświatowych. Zamawiający zapewnia jedynie możliwość przechowywania i mycia naczyń po spożytych posiłkach. W tym celu Zamawiający udostępnia Wykonawcy pomieszczenia kuchni wraz z niezbędnymi pomieszczeniami zaplecza kuchennego z wyposażeniem w niezbędny sprzęt. Pomieszczenia kuchenne wraz z zapleczem stanowią jeden kompleks, wydzielony z pozostałej części obiektu, pomieszczenia nie są opomiarowane w liczniki zimnej i ciepłej wody oraz energii elektrycznej. Wyjątek stanowi Szkoła Podstawowa w Sokolicy i Gimnazjum w Kinkajmach, pomieszczenia są opomiarowane w liczniki zimnej i ciepłej wody, a także energii elektrycznej. Raz w miesiącu Wykonawca będzie obciążany za zużycie wody, odbiór ścieków i zużycie energii elektrycznej, na podstawie odczytów urządzeń pomiarowych i obowiązujących stawek w zryczałtowanej miesięcznej wysokości brutto: 1)w Szkole Podstawowej w Bezledach-247,50 zł 2)w Szkole Podstawowej w Galinach-103,50 zł 3)w Szkole Podstawowej w Krawczykach-40,50zł 4)w Szkole Podstawowej w Rodnowie-71,00 zł 5)w Szkole Podstawowej w Wojciechach-105,57 zł 6)w Szkole Podstawowej w Żydowie-285,00 zł Przewiduje się, że w okresie trwania zamówienia liczba stołujących może się zmieniać. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych obiadów w zależności od ilości dzieci, którym Zamawiający zobowiązany jest pokrywać koszty posiłków wynikających z obowiązujących przepisów. zapłata za obiady dokonywana będzie przez Zamawiającego. Prawo do korzystania z obiadów mają również uczniowie, za których zapłaty dokonywać będą ich rodzice. Zamawiający nie zapewnia ile osób i w jakim okresie będzie korzystało z posiłków, za które Zamawiający nie jest zobowiązany do pokrycia kosztów posiłków. Składniki użyte do ugotowania obiadów wskazane w tabeli to tylko podstawowe składniki z jakich musi skorzystać Wykonawca aby ugotować obiad. Każdy obiad należy ugotować zgodnie ze sztuką kulinarną i zasadami żywienia, używając włoszczyzny oraz przypraw kuchennych, tak aby obiad był smaczny i apetycznie wyglądał. Wszystkie dania z wyjątkiem owoców, jogurtów, surówek i pieczywa muszą być podane gorące. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) i norm żywienia oraz zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia oraz ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 122, poz.851). Zamawiający wymaga serwowania obiadów jednodaniowych, w tym 2 razy w tygodniu (wtorek i czwartek) zupa z dodatkiem białka zwierzęcego w celu zwiększenia wartości energetycznej, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Zamawiający przygotował jadłospis (zał. nr 5 do SIWZ). Jadłospis na 15 dni musi być wykonany w każdym miesiącu. Jadłospis dodatkowy będzie wykonany w pozostałych dniach nauki szkolnej. Na 16 i kolejne dni należy wybrać potrawy z jadłospisu dodatkowego. Pozostałe dania z jadłospisu dodatkowego zostaną wykorzystane w pierwszej kolejności w następnym miesiącu. Do każdego obiadu dziecko musi otrzymać 200 ml kompotu ugotowanego z owoców. Dania z jadłospisu na 15 dni i z jadłospisu dodatkowego można realizować w różnej kolejności. Obiady powinny być podane w sposób apetyczny, zachęcający dzieci do zjedzenia posiłku, a smak obiadów powinien być zróżnicowany. Raz na dwa tygodnie (do piątku do godz.10:00) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres bartoszyce_gops@poczta.onet.pl jadłospis dwutygodniowy w celu zapoznania się Zamawiającego ze zgodnością zamówienia. Pierwszy jadłospis zostanie przekazany Zamawiającemu do dnia 30 sierpnia 2013r. do godz.10:00 i obejmować będzie okres od 03 września do 13 września 2013r. zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli, zgodność jadłospisu z wykonanym w danym dniu obiadem. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli obiadu (smak, temperatura, świeżość). Kontrola polegać będzie na wypełnianiu przez dożywiane dzieci ankiet oraz kontroli posiłków przez pracownika GOPS. Do wyprodukowania obiadu powinny być użyte produkty świeże i wysokiej jakości. Posiłki powinny być doprawione zgodnie z gustami i preferencjami dzieci. Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania posiłków po cenie ustalonej przez Wykonawcę: pracownikom placówek oświatowych, obejmujących zamówienie, uczniom placówki, których rodzice opłacają posiłki we własnym zakresie, za zgodą Zamawiającego osobom trzecim. Zamawiający wyraża zgodę na prowadzenie na potrzeby uczniów i pracowników szkół usług gastronomicznych przy zastosowaniu marży-oferta wg uznania. W celu prowadzenia usług żywienia Zamawiający zawrze umowę użyczenia pomieszczeń bloku żywieniowego wraz z niezbędnym wyposażeniem. Protokolarne przekazanie pomieszczeń i sprzętu nastąpi pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych jednostek oświatowych. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia na własny koszt i własnym staraniem remontów pomieszczeń oraz przekazanych mu urządzeń, a ponadto do zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarno-epidemiologicznego, stosownie do wymagań Sanepidu i Państwowej Inspekcji Pracy, przyjmując na siebie wszelkie zobowiązania wobec tych instytucji. Zamawiający nie będzie zwracał nakładów poniesionych na w/w roboty. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojemników na gromadzenie nieczystości stałych, usuwanie tych nieczystości na własny koszt przez podmiot uprawniony, składając uprzednio deklarację w Urzędzie Gminy w Bartoszycach. W dniu podpisania umowy Zamawiający zażąda kserokopii deklaracji potwierdzonej przez Urząd Gminy w Bartoszycach. Zamawiający dopuszcza możliwość opomiarowania energii i wody na koszt Wykonawcy. Prowadzenie żywienia winno nastąpić w dniu 3 września 2013 roku. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i obejrzał pomieszczenia, w których będzie świadczył usługę. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko pozyskał dla siebie wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Koszt takiej wizyty ponosi oferent. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może wyposażyć w sprzęt kuchenny blok żywieniowy na własny koszt. Wykonawca jest obowiązany do sprzątania pomieszczeń, utrzymania w czystości sprzętu i wyposażenia kuchni po wydanych posiłkach. Zamawiający zastrzega, że w przypadku udzielenia zamówienia wybranemu Wykonawcy, Wykonawca ten może powierzyć podwykonawcy tylko tę część zamówienia, która obejmuje dostarczenie przygotowanych posiłków.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. i U. SZRON Abucewicz Mirosław, ul. Kolejowa 4, 11-200 Bartoszyce, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253400,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3,15
Oferta z najniższą ceną: 3,15 / Oferta z najwyższą ceną: 6,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sal szkoleniowych dla maksymalnie 100 pracowników Departamentu Oceny Inwestycji Ministerstwa Zdrowia
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Wynajem sali z usługą cateringową w ramach realizacji szkoleń pn. Interwencja I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1) - 11 części
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych wraz z usługa gastronomiczna oraz udostępnieniem sali konferencyjnej.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.