Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Wrocław: Naprawa murów oporowych podtrzymujących korpus drogi nr 8
od km 19+800 do km 19+900 w m. Szczytna
Numer ogłoszenia: 159991 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa murów oporowych podtrzymujących korpus drogi nr 8 od km 19+800 do km 19+900 w m. Szczytna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa murów oporowych podtrzymujących korpus drogi nr 8 od km 19+800 do km 19+900 w m. Szczytna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 16 000 zł (słownie złotych: szesnaście tysięcy złoty) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Wrocław nr 12 1130 1030 0018 8129 2720 0005 w takim czasie, aby kwota wadium w terminie składania ofert znajdowała się na tym koncie.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp.Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż - 2 000 000,00 zł. 2.dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. 3.Potencjał kadrowy:Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: A.Kierownik Budowy - posiada doświadczenie w realizacji minimum 3 zadań takich jak budowa/przebudowa/remont/ obiektów inżynierskich (mury oporowe; mosty, wiadukty) - pełniła, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania funkcję Kierownika Budowy, na minimum 2 kontraktach polegających na budowie/przebudowie/remoncie drogowych obiektów inżynierskich(mury oporowe; mosty, wiadukty) na drogach klasy min. G o wartości min. 500 000,00 zł brutto każde. 4.Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) dwa zadania polegające na przebudowie/budowie/remoncie obiektów inżynierskich (mury oporowe, mosty, wiadukty) w ciągu dróg klasy min. G o wartości min. 500 000,00. zł każdy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o średnim rocznym przychodzie za ostatnie trzy lata obrotowe i posiadanych środkach finansowych i/lub zdolności kredytowej 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza -Potencjał kadrowy i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.3. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy -Doświadczenie zawodowe. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.4. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w 6 oraz w pkt 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl. oraz w siedzibie Oddziału przy ul.Powstańców Śl. 186, pokój nr 204(203) po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Powstańców Śląskich nr 186, w pokoju nr 106..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





