Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Kłodzko: Przetarg nieograniczony na dostawę paliw dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko
Numer ogłoszenia: 159956 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku, ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę paliw dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej 95 okt. w ilości 8500 litrów (kod CPV 23111200-0) i oleju napędowego w ilości 90000 litrów oraz oleju napędowego zimowego w ilości 10000 litrów (kod CPV 23121100-2). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy w czasie realizacji zamówienia bez konsekwencji ze strony Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia w wysokości do 20%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z pobierania wadium od Wykonawców.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do dystrybucji paliw, c) dysponują stacjami paliw w następujących miastach: Kłodzku, Bystrzycy Kł, Nowej Rudzie, Kudowie Zdroju, Lądku Zdroju, Dusznikach Zdroju, lub w miejscowościach przylegających do tych miast . d)przyjmują zapłatę we wszystkich stacjach paliwowych na w/w terenie kartami płatniczymi flota lub innymi zaproponowanymi przez Wykonawcę. W celu dokonania oceny spełnienia tych warunków Zamawiający zażąda od Wykonawców złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty). Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa powyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wówczas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie Wykonawcy o warunkach i terminach płatności (liczony w dniach) za dostawę przedmiotu zamówienia liczony od daty sprzedaży - nie może być krótszy niż 30 dni. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 ) Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) załączniki do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z terminami dostaw i zobowiązuje się ich dotrzymać. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności poszczególnych stacji paliw Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnionych do potwierdzania otrzymania dokumentów. Kopię koncesji na dystrybucję paliw, Wykaz stacji paliw znajdujących się na terenie wym. w punkcie VII c wraz z ich adresami .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat SP ZOZ Kłodzko, ul. Szpitalna 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ Kłodzko, ul. Szpitalna 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3240D Polanica-Zdrój - Szalejów Górny, km 6+620 - 10+085 [powódź - wrze-sień 2024 r.] - dokumentacja techniczna
- Szalejów Dolny budynek Domu Ludowego (XIX-XX ): wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3338D na odcinku Świerki - Krajanów, km 0+000 - 4+450 [powódź - wrzesień 2024] - dokumentacja techniczna
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3338D na odcinku Sokolica - Włodowice, km 7+020 - 9+338 [powódź - wrzesień 2024 r.] - dokumentacja techniczna
- Budowa oraz modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kłodzko
- Podniesienie efektywności energetycznej budynków oświatowych poprzez kompleksową modernizację Noworudzkiej Szkoły Technicznej - dostawa i montaż silosu na pellet
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i napędowego
- DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO *
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rawicz - Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu"
- Zakup paliwa płynnego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.