eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźObsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Łódź: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych w roku 2009
Numer ogłoszenia: 159896 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, faks 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych w roku 2009 Zadanie I - Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków gminnych. Obsługa laboratoryjna obejmuje wykonanie badań kontrolnych dla następujących zadań: Przebudowa mostu na rzece Dobrzynce w ciągu ul. Łaskowice, Przebudowa wiaduktów drogowych w ciągu Al. Jana Pawła II przy EC2, Przebudowa dróg gminnych: Trawiasta, Obszerna, Warneńska, Sądecka, Zwiadowcza. Przebudowa dróg gminnych: Chłopickiego, Makowa, Oppmana, Szarotki. Przebudowa układu drogowego wraz z budową parkingów w rej. Miejskiego Stadionu Sportowego: Al. Unii Lubelskiej na odc. od Al. Bandurskiego do ul. Konstantynowskiej, Przebudowa ulic: Zjazdowej na odc. od ul. Brzezińskiej do ul. Opolskiej i ul. Budy, Bulwar Narutowicza - przebudowa ulic Narutowicza, Zielona na odcinku od ul. Wierzbowej do Placu Hallera, Modernizacja ul. Pabianickiej w Łodzi od granicy miasta do włączenia w układ dwujezdniowy w rejonie skrzyżowania z ul. Rudzką. Modernizacja ul. Rudzkiej, Przebudowa układu drogowego wokół dworca Łódź - Widzew, Program modernizacji infrastruktury tramwajowej - Faza I, Modernizacja i rozwój systemu transportowego aglomeracji Łódzkiej w ramach zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego Aglomeracji Łódzkiej. Zakresy rzeczowe usług zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik Nr 2A. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej (EFRR- RPO). Obsługa laboratoryjna obejmuje wykonanie badań kontrolnych dla następującego zadania: Budowa ul. Śląskiej na odc. od ul. Rokicińskiej do ul. Tomaszowskiej (podłączenie do węzła Andrespol na autostradzie A1) - II Etap Zamówienie objęte jest projektem pn: Budowa ul. Śląskiej na odc. od ul. Tomaszowskiej do ul. Rokicińskiej (podłączenie do węzła ANDRESPOL na autostradzie A1) o nr IPI2402007, zgłoszonym do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zakresy rzeczowe usług zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik Nr 2B. Zadanie III Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych dla potrzeb realizacji zadań utrzymaniowych. Zakresy rzeczowe usług zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik Nr 2C..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wprowadza obowiązek wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł w formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy: 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2-3 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą przewidzianą na stanowisko kierownika, która winna posiadać: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, lub mostowej, lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. * polegającą na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych realizowanych na obiektach drogowych lub mostowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) oraz, że usługa ta została wykonana należycie. * Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że warunki określone w pkt 2.1. i 2.2. spełniają łącznie. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne, określone w pkt 1. 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt 1.2, 1.3 i 1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, określone w pkt 2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. Potencjał kadrowy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z Formularzem nr 5 . - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Formularzu Nr 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem Nr 6. - Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte jest projektem pn: Budowa ul. Śląskiej na odc. od ul. Tomaszowskiej do ul. Rokicińskiej (podłączenie do węzła ANDRESPOL na autostradzie A1) o nr IPI2402007, zgłoszonym do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.