eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieńskModernizacja i remont budynku gospodarczego w osadzie leśnej w Jerzmankach nr 94



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Pieńsk: Modernizacja i remont budynku gospodarczego w osadzie leśnej w Jerzmankach nr 94
Numer ogłoszenia: 159693 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk, ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786235 w. 31, fax 075 7786201.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wrclaw.lasy.gov.pl/piensk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont budynku gospodarczego w osadzie leśnej w Jerzmankach nr 94.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i remontu budynku gospodarczego w osadzie leśnej w Jerzmankach nr 94. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00 PLN . Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 9,30 w dniu 04.08.2008r..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w przypadku oferty wspólnej każdy z uczestników konsorcjum dokumentuje uprawnienia osobno - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usługi o podobnym charakterze i zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -wykonawcy wykażą się: -polisą lub innym dokumentem ubezpieczeniowym potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a). Wypełniony formularz ofertowy - (załącznik nr 4 do SIWZ) b) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - ( załącznik nr 3 do SIWZ) c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum ) d). Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( załącznik nr 5 do SIWZ ) e). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną informacje a Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego : - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; - spółką jawną - wspólników; - spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; - spółką komandytową - komplementariusza; - spółką komandytowo - akcyjna -komplementariusza; - osobą prawną ( nie wymienioną powyżej ) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciw obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), h) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (przewidzianych do kierowania robotami wg zał. nr 6 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby osób przewidzianych do kierowania robotami ). i) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), j) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), k) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości przedmiotu w wysokości 100 tys.zł, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje ), zał nr 7 . l). polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. ł) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na sfinansowanie zadania, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości złożonej oferty. m)zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - ( załącznik nr 8 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk, tel.(075) 77 86 235, Fax (075) 77 86 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.