To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Wrocław: Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Numer ogłoszenia: 159521 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105185 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego. b) Dostawa obejmuje fotele obrotowe, krzesła obrotowe, biurka, szafki, krzesła, kontenery do biurka, szafy, stoły, regały, wieszaki oraz szafy BHP. Charakterystykę produktów stanowiących przedmiot dostawy oraz ich ilość i miejsca dostawy opisano w załącznikach numer 1 do SIWZ (specyfikacje asortymentowo - cenowe).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.31.00 - Fotele 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa foteli obrotowych i krzeseł obrotowych w ilościach i o parametrach wskazanych w załączniku numer 1a do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Podrez - Raczycka, ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62663,58
Oferta z najniższą ceną: 33234,60 / Oferta z najwyższą ceną: 92260,29
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa biurek, szafek podręcznych, szafek wiszących, szaf ubraniowych, krzeseł drewnianych, stołów, biurek, szafek kuchennych, kontenerów do biurek, regałów w ilości i o parametrach wskazanych w załączniku numer 1b do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15437,73
Oferta z najniższą ceną: 15437,73 / Oferta z najwyższą ceną: 51211,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa szaf BHP w ilościach o parametrach wskazanych w załączniku numer 1c do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MALOW Sp. z o.o., Wojska Polskiego 114A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14302,44
Oferta z najniższą ceną: 14302,44 / Oferta z najwyższą ceną: 22373,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Straży Miejskiej Wrocławia"
- SZP/243-269/2025_Świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej.
- Organizacja 3 dniowego II Dolnośląskiego Zlotu Zagród Edukacyjnych w terminie 5-7.11.2025 r.
- 102.2025 Sukcesywna usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- "Dostawa sprzętu medycznego (kardiomonitory wraz z centralą monitorowania, zestaw ultrasonograficzny: głowica liniowa wraz z poręcznym urządzeniem obrazującym /czytnikiem (typu tablet))
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w tym dla Filii w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych oraz zabudowy meblowej na wymiar wraz z montażem na potrzeby Projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap IV -DOSTAWA MEBLI
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz - cz. 2,3,4
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do siedziby Biura Delegowanego Prokuratora Europejskiego przy Prokuraturze Regionalnej w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.