eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówDOSTAWA ŚRODKÓW DOMYCIA I DEZYNFEKCJI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Dzierżoniów: DOSTAWA ŚRODKÓW DOMYCIA I DEZYNFEKCJI
Numer ogłoszenia: 159340 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315788, faks 074 8313731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DOMYCIA I DEZYNFEKCJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych. CZĘŚĆ 2 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i inkubatorów. CZĘŚĆ 3 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego CZĘŚĆ 4 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni CZĘŚĆ 5 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni CZĘŚĆ 6 - Środki do mycia i pielęgnacji skóry. CZĘŚĆ 7 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni CZĘŚĆ 8 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a.Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN: CZĘŚĆ 1- 300,00 złotych CZĘŚĆ 2- 400,00 złotych CZĘŚĆ 3- 15,00 złotych CZĘŚĆ 4- 300,00 złotych CZĘŚĆ 5- 350,00 złotych CZĘŚĆ 6- 150,00 złotych CZĘŚĆ 7- 150,00 złotych CZĘŚĆ 8- 5,00 złotych b.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach ­pieniądzu ­poręczeniach bankowych, ­pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ­gwarancjach bankowych (gwarancji bankowa z uwzględnieniem Art.46 ust 4a i 5 ) ­gwarancjach ubezpieczeniowych ­poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42,poz.275). c.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Bank NORDEA nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 z dopiskiem WADIUM W POSTĘPOWANIU NA DOSTWĘ ŚRODKÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI. (dowód wpłaty lub jego kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem załączyć do oferty). d.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, pieniężnego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. e.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.06.2010 do godz. 12:00 f.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. g.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. h.Zamawiający zwróci wadium: ­niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ­Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy jeżeli takie było żądane, ­Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy art.46 ust 2 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, i.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: ­odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, ­nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli takie było żądane, ­zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca dołączy: koncesję, zezwolenie lub licencję, w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o braku konieczności posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający wykonanie przynajmniej 1 dostawy na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (dokumenty te np. referencje podpisane przez osobę reprezentującą firmę na zewnątrz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawca dołączy do oferty: 1.Ulotki informacyjne dla każdego oferowanego produktu; 2.Oświadczenia o treści: A. Oświadczam, że: Preparaty oferowane w ramach zamówienia 6/ZP/2010 NZOZ Szpitalowi Powiatowemu w Dzierżoniowie sp. z o.o. spełniają wszystkie wymogi SIWZ są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jesteśmy w posiadaniu dokumentów, które zobowiązujemy się dostarczyć zamawiającemu na żądanie tj: a.Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez MZ zgodnie z ustawą o produktach biobójczych Dz.U. Nr 175 poz 1433 z dnia 13.09.2002 r z późniejszymi zmianami (Dz.U. Nr 189 poz 1852 z 2003 r, Dz.U Nr 173 poz. 1808 z 2004 r., Dz.U. Nr 180 poz 1491 z 2005 r.)-produkty biobójcze b.Pozwolenie na obrót produktem leczniczym wydane przez MZ zgodnie z Prawem Farmaceutycznym - Dz.U. Nr 126 poz. 1381 z dnia 06.09.2001 z późniejszymi zmianami (Dz.U. nr 53 poz. 533 z dnia 14.03.2004r z późniejszymi zmianami, - produkty lecznicze c.Potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informacji o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą o kosmetykach- (Dz.U. nr 42 poz 473 z 2001 r) - kosmetyki. d.Deklaracja zgodności CE i certyfikat CE dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93 poz.896 z 2004 r - wyroby medyczne e.Spektrum działania, stężenia i czasy potwierdzone badaniami w instytucjach opiniotwórczych z terenu UE. -dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania; B. Oświadczam, że posiadamy wszystkie niezbędne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i zobowiązujemy się dostarczyć je zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w tym zakresie, - w przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w tym zakresie. - w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie Sp. z o.o. ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów w pokoju Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 12:00, miejsce: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie Sp. z o.o. ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów w Sekretariacie Dyrektora..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych-SZCZEGÓŁOWY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i inkubatorów-SZCZEGÓŁOWY OPIS KAŻDEJ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki do mycia i pielęgnacji skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i pielęgnacji skóry - SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.