Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-06
Kłodzko: Wykonanie usług w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów.
Numer ogłoszenia: 159289 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, fax 074 8674062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów rozstawionych na terenie miasta Kłodzka w 43 (gniazdach)gromadzenia odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów. 1.1.30 gniazd gromadzenia odpadów wyposażonych jest w cztery pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów (papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe), 13 gniazd wyposażonych jest w trzy pojemniki (papier, plastik, szkło białe i kolorowe - pojemnik dwudzielny). 2.Realizacja zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, odbywać będzie się poprzez: 2.1.Systematyczne, zapewniające niedopuszczanie do przepełnienia, opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, wykonywane nie rzadziej niż raz w miesiącu, 2.2.Transport zebranych odpadów do miejsca ich czasowego gromadzenia (baza własna), w którym będą przygotowywane do dalszego przekazania, 2.3.Przygotowanie (doczyszczanie i zebranie partii transportowej) zebranych odpadów (baza własna), celem dalszego ich przekazania, 2.4.Przekazanie wysegregowanych odpadów do odzysku (w myśl ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r., Dz.U nr 62, poz. 628) firmom posiadającym stosowne zezwolenia i uzyskanie potwierdzenia przekazania, 2.5.Systematyczne, raz w miesiącu, przekazywanie zamawiającemu raportów zawierających dane o ilości wysegregowanych odpadów. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o ilości odpadów przekazanych do odzysku, potwierdzone dokumentami przekazania odpadów. 2.6.Utrzymanie w technicznej sprawności obsługiwanych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, 2.7.Utrzymanie czystości i porządku przy obsługiwanych pojemnikach do selektywnej zbiórki odpadów, 2.Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych poziomów odzysku zbieranych odpadów oraz utrzymanie właściwych standardów technicznych, porządkowych i sanitarnych obsługiwanych pojemników, jak również spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 3.Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji terenowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Warunki ogólne. 1.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane w pkt . 1.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.2. Warunki szczegółowe. 1.2.1. Wykonawca musi posiadać wymagane przepisami szczegółowymi (Ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r., Dz. U. nr 39, poz. 251 z 2007 r. z póź.zm.) stosowne pozwolenia na gospodarowanie odpadami. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi właściwe pozwolenia w formie oryginałów lub kopie poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.2.2. Wykonawca musi dysponować sprawnym technicznie, co najmniej podstawowym sprzętem, przeznaczonym do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia tj. pojazdem transportowym z HDS. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. Oferta będzie podlegać ocenie, po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale B.3.SIWZ oraz spełnieniu warunków kwalifikacyjnych określonych w rozdziale B.1. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki: 1.1.Załącznik 1 - Cena oferty, 1.2.Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a)Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; b)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, c)Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych e)Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f)Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty, g)Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym terminie; h)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji w terenie objętym zakresem zamówienia. 1.3.Do Załącznika nr 2 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub głoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga : Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.4.Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty: a)Załącznik nr 3 - Wykaz podstawowego sprzętu - wykaz sprzętu używanego podczas realizacji przedmiotu zamówienia, który jest własnością lub może zostać oddany do dyspozycji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, pok.126.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, pok.101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na usługę pralniczą dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki
- Zakup i dostawa 2 cystern na wodę pitną.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont Sali widowiskowej z wymianą stropu w budynku Kłodzkiego Ośrodka Kultury plac W. Jagiełły 1 w Kłodzku"
- "Odbudowa drogi powiatowej nr 3310D, km 5+380 - 6+207 [powódź - wrzesień 2024 r.]"
- Zakup urządzeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Powiatu Kłodzkiego - Agregaty prądotwórcze.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW, EKSPLOATOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KLIMONTOWIE NA 2026 r. DOKONYWANY NA PODSTAWIE DOSTARCZONYCH ZAMÓWIEŃ
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





