eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWYKONANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ ORAZ PROJEKTÓW PODZIAŁÓW FIZYCZNYCH NA LOKALE UŻYTKOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-06

Tarnów: WYKONANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ ORAZ PROJEKTÓW PODZIAŁÓW FIZYCZNYCH NA LOKALE UŻYTKOWE
Numer ogłoszenia: 159231 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882762, fax 014 6882771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ ORAZ PROJEKTÓW PODZIAŁÓW FIZYCZNYCH NA LOKALE UŻYTKOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie inwentaryzacji budowlanej, wraz z wykonaniem projektu podziału fizycznego na 3 lokale, nieruchomości zabudowanej budynkiem administracyjno-biurowym, 4-kondygnacyjnym, położonym w Tarnowie przy ul. Bema 17, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działka nr 18/2 obr.252 o pow.0,0436 ha. Skarb Państwa jest właścicielem udziału wynoszącego 5/17 w prawie własności budynku przy ul. Bema 17 i został on przekazany w trwały zarząd na rzecz Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnowie. Pozostałymi współwłaścicielami są: PZU S.A.- w udziałach 5/17 części oraz Spółdzielnia Pracy Zaopatrzenia Rolnictwa i Budownictwa w Tarnowie - w udziałach 7/17 części. Wydzielone lokale muszą odpowiadać wysokości udziałów w prawie własności poszczególnych współwłaścicieli budynku przy ul. Bema 17.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.32.20.00 - Usługi wynajmu lub sprzedaży terenu leżącego odłogiem Kod CPV wg słownika 2008: 70.32.20.00 - Usługi wynajmu lub sprzedaży terenu leżącego odłogiem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 zł . 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust.6. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie Rachunek sum depozytowych: 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003 Na dowodzie wpłaty należy wpisać adnotację: Przetarg podziały na lokale. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w ofercie, natomiast oryginał dokumentu złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok. 113. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt. III. 4.4.1 i 4.4.2 SIWZ 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt. III. 4.4.1 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt III. 4.4.1. SIWZ. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt III. 4 4.1 - 4.4.3 SIWZ. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - wg zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4.2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.3. dowód wpłaty lub wniesienia wadium. 5. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. 6. Dokumenty o których mowa w pkt III.4.4.2 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium zgodnie z punktem IV SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Geodezji i Nieruchomości, ul.Nowa 3, 33-100 Tarnów, pok.219.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, ul.Nowa 4, 33-100 Tarnów, Biuro Obsługi Mieszkańców, stanowisko nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.