eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie zmodyfikowanej wersji Systemu STRADOM oraz przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w jednostkach samorządu terytorialnego objętych upowszechnianiem produktu projektu MJUP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Kraków: Opracowanie zmodyfikowanej wersji Systemu STRADOM oraz przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w jednostkach samorządu terytorialnego objętych upowszechnianiem produktu projektu MJUP
Numer ogłoszenia: 159231 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217 , strona internetowa www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmodyfikowanej wersji Systemu STRADOM oraz przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w jednostkach samorządu terytorialnego objętych upowszechnianiem produktu projektu MJUP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmodyfikowanej wersji Systemu STRADOM oraz przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w jednostkach samorządu terytorialnego objętych upowszechnianiem produktu projektu MJUP. Zakres zamówienia oraz warunki jego wykonania opisuje projekt umowy wraz z załącznikiem, stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia do negocjacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotowe zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr postępowania: OR-10.271.127.2012), a objętego umową W/II/61/OR/1/2013 z dnia 21 maja 2013 r. W przedmiotowym postępowaniu występują łącznie wszystkie przesłanki wynikające z treści art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiące podstawę wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: - nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, - zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, - zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, - zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, - zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W ramach zamówienia zmodyfikowany zostanie interfejs Sytemu STRADOM umożliwiający pobieranie danych dotyczących zaangażowania lat przyszłych w przedsięwzięciach wieloletnich, które będą pobierane z interfejsu Systemu OTAGO (dane te nie były dostępne na etapie budowy interfejsów w roku 2014) oraz zostaną udostępnione w raporcie Wykaz Przedsięwzięć Wieloletnich oraz wniosku o zmianę w WPF. Dodatkowo przeprowadzone zostaną szkolenia dla JST objętych upowszechnianiem (użytkowników Wersji DEMO) oraz opracowane zostaną instrukcje wdrażania Systemu STRADOM w tych jednostkach. Zarówno szkolenia jak i instrukcje wdrożenia mieszczą się w przedmiocie zamówienia podstawowego, na które składały się szkolenia i opracowanie dokumentacji Systemu i jego wdrożenia

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., Aleje Jerozolimskie 179, Warszawa, kraj/woj. Polska.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.