Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Ruda Śląska: Remont dachu w budynku przy plac Chopina 3 w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 159207 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu w budynku przy plac Chopina 3 w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu w budynku przy placu Chopina 3 w Rudzie Śląskiej obejmuje: 1.zabezpieczenie poprzez ogrosdzenie placu budowy, 2.wymiane konstrukcji drewnianej dachu na stalową konstrukcję płatwiową, 3.wymianę pokrycia z papy na blachę powlekaną T18 ocieploną styropapą i papą zgrzewalną wierzchniego krycia gr.5,2 mm z wkładką kalandrowaną z włókna poliestrowego, 4.wykonanie sufitów podwieszanych z podwójnej płyty gipsowej GKF gr.12,5 mm, 5.wymiana obróbki blacharskiej z blachy cynkowej, 6.wymianę rynien i rur spustowych z PCV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1.posiadaja uprawnienia do wykonywania określonek działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie pokryć dachowych papą termozgrzewalną o wartości minimum 80000.00 zł brutto każda, b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, w tym przynajmniej 1 osoba posiadająca potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) Wykonawca musi dysponować narzedziami i urządzeniami do wykonania zamówienia, 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonywanych robót w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 7. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska cena specyfikacji 12,48+koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Remont wraz z modernizacją kombajnu chodnikowego typu R-130 o numerze fabrycznym 50/11 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej, etap III - "Termomodernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Hallera 16b"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem ciężarowym skrzyniowym z kierowcą o ładowności min. 8 ton, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UM, osób towarzyszących i dzieci (użytkownicy programu)
- Adaptacja budynku użytkowego na budynek mieszkalny przy ul. Bankowej 36a w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz instalacji odgromowej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Szarowoli.
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Piekoszów - ETAP II
- Awaryjna i miejscowa naprawa dachu na budynku Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 8 - POWTÓRKA II
- Remont dachu budynku OSP Wilków gmina Błędów
- Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Zakładu Opieki Psychiatrycznej w Sokołówce
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Opatów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





