eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI STARA HUTA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Sierakowice: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI STARA HUTA
Numer ogłoszenia: 159165 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 058 6816120, fax 058 6816601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI STARA HUTA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 144.05 mb o szerokości zmiennej 5,5 m. łącznie ze zjazdami( o powierzchni 1044 m2) oraz chodnikiem długości 132,2 m i szerokości 1 m. Wykonanie remontu istniejącej nawierzchni na odcinku 1000 mb o powierzchni 4000 m2 z oczyszczeniem poboczy do szerokości 1 m Wykonanie chodnika przy istniejącym krawężniku długości 236,7 m i szerokości 1,2 m. Wykonanie odwodnienia liniowego w postaci ścieku betonowego o długości 15 m oraz dwóch przykanalików z odprowadzeniem wody do przydrożnego rowu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163). - udzielić 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. - potwierdzić realizację w ciągu 5 (pięciu) ostatnich lat budowę, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 500 tys. każda, których przedmiotem była budowa dróg. Przy wyborze dopuszczonych do oceny ofert, zamawiający kierować się będzie wyłącznie kryterium ceny - udział 100%. Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny podanej przez wykonawcę w formularzu oferty wg. wzoru stanowiącego załącznik nr l SIWZ. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych otrzymuje 100 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według formuły: Px = 100xCmin1/Cx Gdzie: Px - punktacja rozpatrywanej oferty Cmin - cena najniższej oferty z pośród ofert nie odrzuconych Cx - cena rozpatrywanej oferty Wybór oferty Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta sporządzona według formularza oferty (wypełniony formularz oferty) 2. Należy załączyć kosztorysy ofertowe robót budowlanych, na podstawie których ustalono cenę ryczałtową przedstawioną w ofercie. Kosztorysy opracować zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale IV ust. 3 (załączyć jako załącznik nr 2 do oferty). 3. Wykonawca jest zobowiązany do wy-ełnienia projektu umowy regulujących współpracę Wykonawcy z Zamawiającym (należy wypełnić i podpisać załącznik nr. 3) 4. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 oraz może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 (należy podpisać załącznik nr 4a i 4b do oferty). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( załączyć jako załącznik nr 5 do oferty). 6. Aktualne oświadczenie lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (załączyć jako załącznik nr 6 do oferty). 7. Aktualne oświadczenie lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (załączyć jako załącznik nr 7 do oferty). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego (załączyć jako załącznik nr 8 do oferty). 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (załączyć jako załącznik nr 9 do oferty). 10. Wykonawca powinien zrealizować w ciągu 5 (pięciu) ostatnich lat budowę, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 500 tys. każda, których przedmiotem była bu-dowa dróg (należy wypełnić załącznik nr 10 do oferty). 11. Należy załączyć wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez kierownika budowy i jego przynależność do Izby Inżynierów (załączyć jako załącznik nr 10 A do oferty). 12. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości 500.000 zł lub opinię banku o posiadaniu zdolności kredytowej na co najmniej 500.000 zł (załączyć jako załącznik nr 11 do oferty ). 13. Wykonawca posiada polisę OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 400.000 zł lub złoży oświadczenie o ubezpieczeniu budowy przed zawarciem umowy na wartość co najmniej 400.000 zł (dodać jako załącznik nr 12 do oferty). 14.Oświadczenie podwykonawcy (wypełnić załącznik nr 13 do oferty). Dodatkowo należy załączyć, dotyczący każdego z podwykonawców, aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz że profil działania odpowiada Przedmiotowi Zamówienia (załączyć jako załącznik nr 14 do oferty). 15.Pełnomocnictwo wystawione wg obowiązujących przepisów lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i składaniu oświadczeń w jego imieniu, jeżeli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych w ofercie (załączyć jako załącznik nr 15 do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.