eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobkówDowóz uczniów do szkół w latach szkolnych 2008/2009-2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Sobków: Dowóz uczniów do szkół w latach szkolnych 2008/2009-2010/2011
Numer ogłoszenia: 159154 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobków, pl. Wolności 12, 28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3871037, fax 041 3871034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobkow.uti.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół w latach szkolnych 2008/2009-2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów do (i z) Gimnazjum Publicznego w Sobkowie, Szkoły Podstawowej w Sobkowie i Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym w latach szkolnych 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 - łącznie około 280 uczniów w ciągu jednego roku szkolnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp, 5) akceptują szczegółowe warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób oceny ofert: cena obejmująca całość zadania przewidzianego do wykonania zgodnie z SIWZ - 100 %; sposób dokonywania oceny według wzoru: (Cn/Cb) x 100, gdzie: Cn - cena oferty o najniższej cenie, Cb - cena oferty badanej. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert. Ceną ofertową jest cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.), o której mowa w art. 2 pkt 1 upzp. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty osobowe i zakupu paliwa do autobusów oraz wszystkie inne koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją i umową. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4do specyfikacji). 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 upzp następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 3) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1) potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę, poprzez załączenie kserokopii dowodów rejestracyjnych, przynajmniej pięciu autobusów umożliwiających realizację zamówienia; 2) potwierdzenie wykonanych usług w zakresie dowozu uczniów do szkół lub placówek oświatowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia zamówienia - Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 upzp, Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt 1-5. Dokumenty wymienione w pkt 3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie; 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum zawierającej w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sobkowie, Plac Wolności 12, 28-305 Sobków (p. 10).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy w Sobkowie, Plac Wolności 12, 28-305 Sobków (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.