Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Sobków: Dowóz uczniów do szkół w latach szkolnych 2008/2009-2010/2011
Numer ogłoszenia: 159154 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobków, pl. Wolności 12, 28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3871037, fax 041 3871034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobkow.uti.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół w latach szkolnych 2008/2009-2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów do (i z) Gimnazjum Publicznego w Sobkowie, Szkoły Podstawowej w Sobkowie i Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym w latach szkolnych 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 - łącznie około 280 uczniów w ciągu jednego roku szkolnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp, 5) akceptują szczegółowe warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób oceny ofert: cena obejmująca całość zadania przewidzianego do wykonania zgodnie z SIWZ - 100 %; sposób dokonywania oceny według wzoru: (Cn/Cb) x 100, gdzie: Cn - cena oferty o najniższej cenie, Cb - cena oferty badanej. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert. Ceną ofertową jest cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.), o której mowa w art. 2 pkt 1 upzp. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty osobowe i zakupu paliwa do autobusów oraz wszystkie inne koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją i umową. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4do specyfikacji). 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 upzp następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 3) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1) potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę, poprzez załączenie kserokopii dowodów rejestracyjnych, przynajmniej pięciu autobusów umożliwiających realizację zamówienia; 2) potwierdzenie wykonanych usług w zakresie dowozu uczniów do szkół lub placówek oświatowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia zamówienia - Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 upzp, Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt 1-5. Dokumenty wymienione w pkt 3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie; 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum zawierającej w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sobkowie, Plac Wolności 12, 28-305 Sobków (p. 10).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy w Sobkowie, Plac Wolności 12, 28-305 Sobków (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SOBKÓW
- Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022-2029
- "Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" realizowane w ramach Projektu FESW.05.01-IZ.00-0031/23 pn.: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków"
więcej: przetargi SOBKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień - grudzień 2025 roku
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Długosiodło w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Tyszowce w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego.
- Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Olkusz do szkół/ośrodków/przedszkoli wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Transport uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.