eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ- 50- 2009 Dostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Włocławek: DIZ- 50- 2009 Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 159129 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ- 50- 2009 Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Materiały papiernicze: l.p. asortyment j.m. Ilość rocznie 1 blok makulaturowy A 4 w kratkę 100 kartkowy, klejony grzbiet na krótszym boku szt 240 2 kalendarz książkowy A4 szt 15 3 kalka maszynowa A 4 po 100 arkuszy szt 30 4 kalka ołówkowa A4 po 100 arkuszy szt. 20 5 karteczki samoprzylepne 40mm x 50mm, bloczek 100 kartkowy żółte bl 25 6 karteczki samoprzylepne 76mm x 76mm, bloczek 100 kartkowy żółte bl 480 7 karteczki samoprzylepne żółte 76mm x 76mm, bloczek 400 kartkowy bl 120 8 karteczki białe 85mm x 85mm, bloczek 400 kartkowy bl 15 9 karteczki - znaczniki kolorowe 20 x 50 mm, 4 x 50 sztuk w jednym bloczku bl 300 10 folia do faksu facsimile ink film fullmark KX-FHD 332-343 Reorder N0 TTRP 93, op. po 2 rolki op. 8 11 Koperta brązowa do akt osobowych, format C4 229 x 324 mm, bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. po 250 szt. op. 20 12 koperta biała, format C5 162 x 229 mm, bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. po 500 szt op. 8 13 koperta biała, format C6 114 x 162 mm bez okna, samoklejąca, klejona po dłuższym boku, op. po 1000 szt op. 20 14 koperta brązowa, format E4 280 x 400 mm z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem, op. po 250 szt op. 4 15 koperta ochronna format C-13 z warstwą z folii bąbelkowej wewnątrz, o wymiarach zewnętrznych 170 x 220 mm , bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku, szt 300 16 koperta ochronna format D-14 z warstwą z folii bąbelkowej wewnątrz, o wymiarach zewnętrznych 200 x 270 mm, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku szt 200 17 koperta ochronna format F-16 z warstwą z folii bąbelkowej wewnątrz, o wymiarach zewnętrznych 240 x 350 mm , bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku szt 100 18 papier do drukarki składanka 1 warstwowa w rozmiarze 240-12, papier bezpyłowy, bezchlorkowy, nietoksyczny i nieszkodliwy dla zdrowia op 25 19 papier do drukarki termiczny 110 mm - 30 m szt. 100 20 papier do drukarki termiczny 57 mm - 30 m szt. 200 21 papier do faxu - 210 mm x 30 mb rolki 200 22 papier do faxu 216 mm x 30 mb rolki 6 23 papier do faxu termotransferowy TTR 220 mm x 100 mb, model faxu Panasonic KX-KF 1015 - folia rolki 4 24 papier do pisania w kratkę, format A4, gramatura 65 g-m2 , op. po 500 sztuk ryza 8 25 papier uniwersalny biały do drukarek i kserokopiarek, format A3, klasa B, gramatura 80g m2 , skala białości min. 160 CIE, ryza 500 arkuszy ryza 100 26 papier uniwersalny biały do drukarek i kserokopiarek, format A4, klasa B, gramatura 80g-m2 , skala białości min. 160 CIE, ryza 500 arkuszy ryza 2 000 27 papier uniwersalny kolorowy do drukarek i kserokopiarek, format A4, gramatura 80g-m2 , ryza 500 arkuszy ryza 200 28 papier maszynowy, format A4, ryza 500 arkuszy ryza 5 29 papier przebitkowy A4 ryza po 500 szt. ryza 10 30 zeszyt w kratkę 32 kartkowy, format A 5, miękka oprawa szt. 20 31 zeszyt szyty, w kratkę 96 kartkowy, format A 4, oprawa twarda szt. 500 32 zeszyt szyty w kratkę, 96 kartek, format A5, oprawa twarda szt. 300 Zadanie 2. materiały piśmienne i pozostałe biurowe: l.p. asortyment j.m. Ilość rocznie 1 cienkopis kulkowy typu PILOT Hi-Tecpoint V5 różne kolory (czarny, czerwony, niebieski, fioletowy ) szt 100 2 cienkopis typu STABILO, różne kolory z odpornym na wysychanie tuszem szt 100 3 datownik szt 5 4 długopis typy PENTEL BK 101 z gumowym uchwytem i wymiennym wkładem różne kolory szt. 900 5 długopis typu ZENITH z wymiennym wkładem, niebieski, czarny szt. 150 6 długopis żelowy typu PENTEL KN706 z wymiennym wkładem różne kolory szt. 100 7 dziennik korespondencyjny A4 , 96 kartek, szyty w sztywnej oprawie szt. 10 8 dziurkacz ze wskaźnikiem środka strony, z ogranicznikiem do formatu papieru , ilość dziurkowanych kartek około 20 sztuk szt. 10 9 film termotransferowy do faxu TTR 220mm x 100 m, model faxu Panasonic KX-F1015 szt 8 10 flamaster wodoodporny cienki czarny szt 60 11 flamaster wodoodporny gruby czarny szt 60 12 grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 8 mm, op. po 100 sztuk op. 5 13 grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 10 mm, op. po 100 sztuk op. 5 14 grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 12 mm, op. po 100 sztuk op. 5 15 grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 14mm, op. po 100 sztuk op. 2 16 grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 16 mm, op. po 100 sztuk op. 2 17 grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 22 mm, op. po 50 sztuk op. 2 18 grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 25 mm, op. po 50 sztuk op. 2 19 gumka ołówkowa do ścierania uniwersalna typu PENTEL szt 25 20 Kalkulator typu CITIZEN SDC - 368 szt. 30 21 klej biurowy w sztyfcie typu PENTEL 20 g uniwersalny do papieru, kartonów, fotografii, bezbarwny, bezzapachowy szt. 200 22 klej biurowy w płynie typu PENTEL 50 ml z dozownikiem w gąbce uniwersalny do papieru, kartonów, fotografii, bezbarwny, bezzapachowy szt. 15 23 korektor w płynie z pędzelkiem, szybkoschnący, o pojemności 20 ml, nietoksyczny, bezzapachowy, na bazie wody szt 50 24 korektor w taśmie typu PENTEL, w przezroczystej obudowie, długość taśmy 8,5 m, szerokość 4,2 mm szt 15 25 korektor z metalową cienkopisząca końcówką o pojemności 7 ml, szybkoschnący, nietoksyczny, bezza-pachowy szt 250 26 koszulka na dokumenty format A 4, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykona-na z PCV o bardzo wysokiej przezroczystości po 100 szt. w opakowaniu krystaliczne op 1 000 27 koszulka na dokumenty format A 5, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykona-na z PCV po 100 szt. w op. op 1 000 28 linijka biurowa o długości 20 cm wykonana z przezroczystego plastiku 10 29 linijka biurowa o długości 30 cm wykonana z przezroczystego plastiku 20 30 magnesy do białych tablic szt. 90 31 markery kolorowe wodoodporne do białych tablic, suchościeralne szt. 500 32 nóż do otwierania kartonów, korespondencji, ostrze wykonane z metalu szt. 5 33 nożyczki biurowe 21 cm z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, wyprofilowana rękojeść 30 34 ofertówka na dokumenty format A4, przezroczysta, wykonana z twardej folii PCV, zgrzana w literę L, op. po 25 szt op. 240 35 ofertówka na dokumenty format A5, przezroczysta, wykonana z twardej folii PCV, zgrzana w literę L, op. po 25 szt. op. 8 36 okładka do bindowania przezroczysta, format A 4 , wykonana z folii PCV o grubości 0,2 mm, opakowanie po 100 sztuk op. 20 37 okładka do bindowania kolorowa, format A 4 , wykonana z kartonu o gramaturze 250g/m2, opakowanie po 100 sztuk, imitacja skóry. op. 20 38 ołówek drewniany bez gumki, twardość HB szt. 60 39 ołówek automat typu PENTEL z mechanizmem oszczędzania grafitu, z wymiennym grafitem szt. 10 40 ołówek drewniany z gumką, twardość HB szt. 40 41 pisaki różne kolory szt. 100 42 pinezki metalowe op. 100 sztuk op. 200 43 płyty CD -R w plastikowym opakowaniu szt. 1000 44 płyty DVD - R w plastikowym opakowaniu szt. 100 45 poduszka do stempli o wymiarach 5,5 x 8 cm szt. 30 46 rolka offsetowa 55g/m2 o wymiarach 57mm x 30 m, pakowana w folię termokurczliwą po 10 szt. op. 40 47 segregator A4, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, dolna krawędź wzmocniona szyną , wymienna etykieta, różne kolory szt. 2000 48 segregator A5, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, dolna krawędź , wymienna etykieta, różne kolory szt. 1000 49 skoroszyt A4 sztywny zawieszany do segregatora, wykonany z PCV , przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wyposażony w papierowy wysuwany pasek (wąs) do opisu szt. 6000 50 skorowidz adresowy alfabetyczny A4, okładka sztywna, laminowana indeks alfabetyczny, 80 kartek szt. 30 51 skorowidz A5 adresowy alfabetyczny A4, okładka sztywna, laminowana indeks alfabetyczny, 80 kartek szt. 10 52 spinacz biurowy okrągły 50 mm , op. 100 sztuk op. 20 53 spinacz biurowy okrągły 33 mm , op. 100 sztuk op. 800 54 spinacz biurowy okrągły 28 mm , op. 100 sztuk op. 400 55 sznurek pakowy jutowy w szpuli po 0,5 kg szt. 20 56 taśma biurowa o wymiarach 19 mm x 33 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przej-rzystość szt. 200 57 taśma biurowa o wymiarach 24 mm x 30 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przej-rzystość szt. 50 58 taśma barwiąca do maszyny do pisania 13 mm x 10 m szt. 15 59 taśma barwiąca do maszyny elektrycznej typu OLIMPIA Carrera de lux szt. 4 60 taśma dwustronnie klejąca do klejenia folii, papieru 38mm x 10 m szt. 50 61 taśma pakowa szara 48 mm x 50 m szt. 8 62 teczka do akt osobowych z instrukcją, format A4, sztywny grzbiet, oklejana , wyposażona w trzy prze-gródki A, B, C , różne kolory w formie segregatora. szt. 500 63 teczka kartonowa biała, format A 4 , wiązana szt. 100 64 teczka kartonowa, lakierowana trzyskrzydłowa z gumka, format A 4 szt. 600 65 teczka plastykowa wiązana, format A 4, różne kolory szt. 300 66 temperówka metalowa, kostka szt. 10 67 tusz olejowy do nasączania poduszek do stempli, czarny, niebieski szt. 70 68 wkład żelowy do długopisu, różne kolory czarny szt. 600 69 wkład do długopisów zwykły, z grubą końcówką, różne kolory czarne szt. 150 70 wkład do długopisów typu PENTEL różne kolory BK - 77 szt. 120 71 wkład do długopisu typu ZENIT szt. 170 72 wkład do długopisu typu PENTEL BK 101 szt. 100 73 wkład do kalkulatora CITIZEN CX - 123 II - wałek barwiący szt. 10 74 wkład żelowy do długopisu typu PENTEL KN706 szt. 50 75 wkłady do ołówka typu PENTEL 0,7mm szt. 5 76 zakreślacz do tekstów, fluorescencyjny , do wszystkich rodzajów papierów, końcówka ścięta o grubości 5 mm , różne kolory szt. 150 77 zszywacz biurowy na zszywki 24-6 z możliwością zszywania jednorazowo do 20 kartek, góra wykonana z tworzywa sztucznego, dół i część mechaniczna z metalu szt. 50 78 zszywki metalowe obustronnie ostrzone małe 10, op. po 1000 szt. op. 200 79 zszywki metalowe obustronnie ostrzone średnie 24-6, op. po 1000 szt op. 1000 80 zszywki metalowe obustronnie ostrzone duże 23-15, op. po 1000 szt. op. 100 81 zwilżacz do palców na bazie gliceryny, bezbarwny, bezwonny, zawartość 20 ml szt. 6 Zadanie 3. Materiały eksploatacyjne do drukarek: l.p. asortyment j.m. Ilość rocznie 1 toner 113R296 ( poj. 5 tys. stron ) szt. 10 2 toner C7115A ( poj. 2,5 tys. stron) szt. 45 3 toner C3906A ( poj. 2,5 tys. stron) szt. 20 4 toner Q2612A (poj. 2 tys. stron) szt. 30 5 toner 106R00676 (poj. 2 tys. stron) szt. 4 6 toner 106R00677 (poj. 2 tys. stron) szt. 4 7 toner 106R00678 (poj. 2 tys. stron) szt. 4 8 toner 106R00679 (poj. 3 tys. stron) szt. 8 9 toner TN 6300 (poj. 3 tys. stron) szt. 10 10 toner Q5949A (poj. 2,5 tys. stron) szt. 80 11 toner Q4092A (poj. 2,5 tys. stron) szt. 30 13 toner Q2624A (poj. 2,5 tys. stron) szt. 50 15 toner ML-1610D2 (poj. 3 tys. stron) szt. 10 16 toner TK-18 (poj. 7,5 tys. stron) szt. 10 17 toner OKIPAGE 14ex Typ 8 (poj. 4 tys. stron) szt. 10 18 toner 106R01159 (poj. 3 tys. stron) szt. 10 19 tusz C6657A (poj. 17 ml) szt. 20 20 tusz C6656A (poj. 19 ml) szt. 40 21 tusz C8728A (poj. 8 ml) szt. 50 22 tusz C8727A (poj. 10 ml) szt. 85 23 tusz C6625A (poj. 15 ml) szt. 15 24 tusz C6615D (poj. 25 ml) szt. 40 25 tusz C1823D (poj. 30 ml) szt. 10 26 tusz 51645A (poj. 42 ml) szt. 20 27 tusz C8766EE (poj. 7 ml) szt. 20 28 tusz C8765EE (poj. 11 ml) szt. 20 29 tusz 51649A (poj. 22,5 ml) szt. 20 30 tusz C6614D (poj. 28 ml) szt. 20 31 tusz C6578D (poj. 19 ml) szt. 15 32 tusz 13619HC (poj. 300) szt. 5 33 tusz 13400HC (poj. 600) szt. 10 34 tusz C9351A (poj. 5 ml) szt. 20 35 tusz C8767EE (poj. 21 ml) szt. 10 36 tusz 51629A (poj. 40 ml) szt. 20 37 tusz C9700A (poj. 5 tys.) szt. 8 38 tusz C9701A (poj. 4 tys.) szt. 4 39 tusz C9702A (poj. 4 tys.) szt. 4 40 tusz C9703A (poj. 4 tys.) szt. 4 41 toner Q7553A (poj. 3,0 tys.) szt. 15 42 tusz C9351AEBA5 (poj. 5 ml) szt. 10 43 tusz C9351AE (poj. 5 ml) szt. 10 44 tusz C9352AE (poj. 5 ml) szt. 5 45 tusz TO711 szt. 10 46 tusz TO712 szt. 4 47 tusz TO713 szt. 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży hurtowej lub detalicznej materia-łów biurowych - za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedstawienie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca prowadzi ww. działalność. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w branży dosta-wy materiałów biurowych Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 3 dostaw o cha-rakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (co najmniej 3 dostawy wykonane za kwotę minimum 150 000,00 zł każda) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pod-stawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków z art. 22, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w swojej ofercie; a aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert; 2. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; 3. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1a, 1b, 1c do niniejszej specyfikacji; 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; 5. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; 6. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; 7. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; 8. wykaz wykonanych dostaw materiałów biurowych, wraz z załączeniem dokumentów po-twierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy wykonane za kwotę minimum 150 000,00 zł każda), zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 9. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.