Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Leżajsk: Zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach
Numer ogłoszenia: 159072 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach , Piskorowice-Mołynie 295, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 2420941, faks 17 2420941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna - własność Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach z podziałem na 2 części: Część 1 - nabiał ; Część 2 - różne artykuły spożywcze. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego zawiera szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych - wzór załącznik nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych - wzór załącznik nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych - wzór załącznik nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych - wzór załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych - wzór załącznik nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2.Wypełniony załącznik do formularza oferty-kalkulacji cenowej -wzór załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( orginał lub kopia potwierdzona za zgodność z orginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta). 4.Oświadczenie , że oferent wdrożył i stosuje system HACCP - wzór załącznik nr 5.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, Piskorowice 295, 37 - 300 Leżajsk, budynek B pokój nr 29, woj. podkarpackie, tel. 17 2420941, fax 17 2420941.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, Piskorowice 295, 37 - 300 Leżajsk, budynek B pokój nr 22, woj. podkarpackie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nabiał 3 razy w tygodniu w godz. od 7:00 do godz. 13:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne artykuły spozywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: różne artykuły spożywcze 1 raz w tygodniu w godz. 7:00 do godz. 13:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU DO 30.10.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - V postępowanie
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012 wraz z budową: bieżni prostej, skoczni do skoku w dal oraz rzutni do pchnięcia kulą przy Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku"
- Budowa placu zabaw w Dębnie na działce nr ewid. 2612
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby realizacji działań w ramach projektu pn. "Jestem!"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie na okres 01.09.2025 r. - 30.08.2026 r.
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gostycynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.