eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, kontrolnych i kalibratorów, wraz z dzierżawą automatycznego analizatora.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Warszawa: Zakup i dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, kontrolnych i kalibratorów, wraz z dzierżawą automatycznego analizatora.
Numer ogłoszenia: 15906 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ursynów , ul. Zamiany 13, 02-786 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 641-74-44, faks 022 641-52-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, kontrolnych i kalibratorów, wraz z dzierżawą automatycznego analizatora..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa odczynników CPV 24496500-2, materiałów zużywalnych, kontrolnych i kalibratorów, wraz z dzierżawą automatycznego analizatora CPV 33253458-3 dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego w Przychodni w Warszawie, ul. Romera 4..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 33.25.34.58 - 33.25.34.58 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, a także warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia stawianych warunków na podstawie weryfikacji złożonych dokumentów załączonych od oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie wraz z ofertą mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną przez Zamawiającego, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z treścią określoną w SIWZ przez Zamawiającego, - formularz asortymentowo - cenowy na dostawę odczynników, - formularz asortymentowo - cenowy na dostawę kalibratorów, - formularz asortymentowo -cenowy na dostawę materiałów zużywalnych, niezbędnych do pracy z oferowanym analizatorem, - formularz asortymentowo- cenowy na dostawę materiałów kontrolnych, - parafowane wzory umów jako akceptacja jej treści i warunków, - wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności,jeśli jest wymagana - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do wypis do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wymagane jest załączenie do oferty dokumentu pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginale przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie- określającego zakres umocowania pełnomocnika stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - PZP, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania przez osobę upoważnioną wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o ile nie wynika to z innego złożonego dokumentu; koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - jakość (ocena techniczna) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozursynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-784 Warszawa, ul. Zamiany 13, pokój 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 08:30, miejsce: 02-784 Warszawa, ul. Zamiany 12, pokój nr 1 sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.