eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWYKONANIE ROCZNYCH PRZEGLĄDÓW INSTALACJI I URZĄDZEŃ GAZOWYCH W ZASOBACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ I ZARZĄDZANYCH PRZEZ SZCZECIŃSKIE TBS SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Szczecin: WYKONANIE ROCZNYCH PRZEGLĄDÓW INSTALACJI I URZĄDZEŃ GAZOWYCH W ZASOBACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ I ZARZĄDZANYCH PRZEZ SZCZECIŃSKIE TBS SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 15904 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROCZNYCH PRZEGLĄDÓW INSTALACJI I URZĄDZEŃ GAZOWYCH W ZASOBACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ I ZARZĄDZANYCH PRZEZ SZCZECIŃSKIE TBS SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji I urządzeń gazowych w budynkach będących w zasobach stanowiących własność i zarządzanych przez ZAMAWIAJĄCEGO, zgodnie z załączonym wykazem nieruchomości, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, z uwagi na ewentualne zmiany związane z położeniem, i liczebnością nieruchomości stanowiących zasób własny lub zarządzanych w imieniu Gminy przez ZAMAWIAJACEGO oraz przebiegu instalacji, w trakcie obowiązywania umowy, że liczba nieruchomości wyszczególnionych w załączniku nr 1 lub ich adresy mogą ulec zmianie o +/- 10%. O każdej ewentualnej zmianie treści załącznika nr 1 w zakresie wyżej wskazanym WYKONAWCA będzie informowany w formie pisemnej i zmiana taka, jako objęta przedmiotem umowy, nie wymaga zawarcia aneksu. 2. WYKONAWCA zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dyspozycją art. 62 i 64 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118, z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002, Nr 75. poz. 690 z późniejszymi zmianami) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu umowy i ogólnymi zasadami wiedzy technicznej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: a. Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w lokalach - mieszkalnych i użytkowych, klatkach schodowych i piwnicach: b. Wykonanie przeglądu szczelności i stanu technicznego pionów i poziomów w budynkach, c. sporządzenie protokołów z przeprowadzonych przeglądów instalacji gazowych w lokalach oraz protokołu końcowego dotyczącego całości budynku, określających zakres przeglądu i ewentualne usterki instalacji gazowej stwierdzone w trakcie wykonywanego przeglądu; przy czym dokonanie przeglądu w lokalu wymaga pisemnego potwierdzenia przez jego użytkownika. Protokół powinien spełniać wymagania określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa dla przeglądów instalacji gazowych. d. niezwłoczne informowanie pracowników Działu Zarządzania i Eksploatacji Szczecińskiego TBS Spółka z o.o. o konieczności usunięcia wszelkich usterek i wad stwierdzonych w trakcie dokonywania przeglądów. a w razie zagrożenia dla życia lub mienia powiadomienie Zakładu Gazowniczego - Szczecin (protokoły stwierdzające przecieki gazu należy w osobnym pakiecie pilnie dostarczyć do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO - pok. Nr 6, nie później niż następnego dnia po wykonaniu przeglądu). UWAGA: a. Przegląd instalacji w mieszkaniu obejmuje odcinek od zaworu odcinającego przed gazomierzem do urządzeń odbiorczych (łącznie z tymi urządzeniami). Pozostały odcinek w mieszkaniu (pion i odcinek do zaworu odcinającego), należy ocenić w protokole przeglądu budynku. b. Przegląd instalacji w budynku obejmuje piony i poziomy od zaworów odcinających w mieszkaniach, do zaworu odcinającego na przyłączu gazowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. tj. usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji I urządzeń gazowych w budynkach mieszkalnych własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o.o.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na konto Szczecińskiego TBS Sp. z o.o. do dnia 27 stycznia 2012 roku do godz. 1000.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali prace odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający warunek uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przeglądów instalacji i urządzeń grzewczych w co najmniej 500 lokalach. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 20.000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b) upoważnienia i pełnomocnictwa, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z załączonych dokumentów; c) dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zmiana treści umowy może nastąpić w przypadku: a) nadzór nad wykonawstwem - zmiany w składzie osób odpowiedzialnych za nadzór nad wykonaniem umowy są dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji i uprawnień, b) wprowadzenia zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, c) Zmniejszeniu może ulec ilość lokali objętych przeglądem instalacji i urządzeń gazowych, jeżeli nie wykonano wszystkich przeglądów instalacji i urządzeń gazowych (w wyniku nieudostępnienia lokalu do przeglądu, co skutkowało uniemożliwieniem wykonania przedmiotu zamówienia pod warunkiem udokumentowania minimum dwóch kolejnych prób powiadomienia mieszkańców o terminie przeglądu) w lokalach objętych postępowaniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi/przegladyinstalacjigazowych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nabyć w siedzibie Zamawiającego (I piętro, pok. nr 14) na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca. Koszt powielenia SIWZ wynosi 12,00 zl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, (I piętro, Sekretariat Zarządu)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.