Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Działdowo: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 159014 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Dokładny wykaz zawiera załącznik nr 1 do oferty. Przedmiotem zawartej umowy z wybranym Wykonawcą będzie również nieodpłatne przyjęcie od Zamawiającego zużytego sprzętu komputerowego do utylizacji w ilości nie większej niż sprzedawany nowy sprzęt, jeżeli zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju, zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego przekazania przyjętego zużytego sprzętu podmiotowi prowadzącemu zakład przetwarzania (utylizacji)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1/Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2/Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn., że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zawartych w formularzu oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz wraz z podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do oferty siwz 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.5 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 1.6 deklaracja zgodności CE na zestawy komputerowe wraz z dostawą komputerów - należy dołączyć oświadczenie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Leśna 1
13-200 Działdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - SP Uzdowo , GZUK Uzdowo, zlokalizowanych w Gminie Działdowo"
- Dostawa nici chirurgicznych
- Przebudowa i modernizacja istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Działdowie w celu podniesienia bezpieczeństwa pacjentów poprzez poprawę jakości i dostępności do świadczonych (...)
- Dowóz osób na dializy
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasta i Gmina Sochocin
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- Dostawa sprzętu informatycznego do wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.