Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-06
Olsztynek: Dostawa samochodu
Numer ogłoszenia: 158944 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na rzecz Osób Niepełnosprawnych i ich Rodzin w Olsztynku, ul. Ostródzka 4c, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192575, fax 089 5192575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepelnosprawni.za.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa-Organizacja Pożytku Publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowy samochód 9-osobowy (8+1) wyprodukowany w 2007 roku. Przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z mozliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Sztuk-1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. ); e/akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń; f/akceptują w pełni specyfikację istotnych warunków zamówienia i spełniają wymogi w niej określone; 2.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udzielą co najmniej: a/ minimum 24 miesiące gwarancji na samochód bez limitu kilometrów ;b/minimum 10 lat gwarancji na perforację nadwozia 3.Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1). Wypełniony formularz oferty cenowej; 2). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy pzp; 3). Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp; 4). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5).W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymagane dokumenty wymienione w punkcie 2,3 i 4 powinny być złożone przez każdy podmiot; 6)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 7)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niepelnosprawni.za.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Ich Rodzin w Olsztynku przy ul. Ostródzkiej 4c w sekretariacie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięsa wieprzowego, drobiowego, wędlin oraz mrożonek owocowo- warzywnych i rybnych.
- Translokacja i budowa budynków o konstrukcji drewnianej na terenie Parku Etnograficznego w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego w wersji 9-cio osobowej, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- "Zakup samochodu typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Dorohusku"
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy.
- "Zakup 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





