Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Złotoryja: Roboty remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej drewnianej w zasobach stanowiących własność Gminy Złotoryja zarządzanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 15892 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , Aleja Miła 2, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783137, faks 076 8783682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej drewnianej w zasobach stanowiących własność Gminy Złotoryja zarządzanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej drewnianej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Złotoryja zarządzanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. (w ilości 182 sztuki i o łącznej powierzchni ok. 328,60 m2). Zakres robót obejmuje: - demontaż i wywiezienie na składowisko odpadów starych okien wraz z parapetami, - dostawa i montaż nowej stolarki okiennej dopasowanej rozmiarem do otworu w ścianie, - demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz progów drzwi balkonowych, - obsadzenie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, - obsadzenie parapetów wewnętrznych drewnianych, - wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, - wywóz gruzu, starej stolarki okiennej, parapetów i innych odpadów powstałych w trakcie prac montażowych, łącznie z ich przekazaniem na składowisko odpadów, - uporządkowanie po robotach w mieszkaniu lokatora ,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium 6000 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj.; 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, 3. Przedłożą aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem okresu składania ofert,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b. wykaz sporządzony na formularzu będącym załącznikiem nr 5 do niniejszej Specyfikacji, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określonym w cz. IV SIWZ wraz z dokumentami wystawionymi przez poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykazane roboty bez załączonych referencji podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji Inwestora lub kopii protokołu odbioru robót lub innych dokumentów zawierających powyższe informacje, nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. Zamawiający wymaga min. 3 referencji potwierdzających. c. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom (aprobaty techniczne, certyfikaty itp. dokumenty). d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f. oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu będącym załącznikiem nr 4 do niniejszej Specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
aleja Miła 2
59-500 Złotoryja
(pokój Nr 7).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. aleja Miła 2 59-500 Złotoryja (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W ZŁOTORYI
- Budowa awaryjnego zbiornika do sieci wodociągowej. Część 1 wykonanie i dostawa zbiornika
- Utworzenie sali operacyjnej dla organów ochrony ludności oraz zespołu zarządzania kryzysowego w zakresie bezpieczeństwa, jak i skuteczności działań
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Roboty budowlane II piętra w Starostwie Powiatowym w Pile
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 385 PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1" W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





