eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › USŁUGA UDZIELENIA POŻYCZKI / KREDYTU DLA ZOZ W PIŃCZOWIE W WYSOKOŚCI 450 000,00 ZŁOTYCH. NR SPRAWY ZOZ/ZP/9/09/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Pińczów: USŁUGA UDZIELENIA POŻYCZKI / KREDYTU DLA ZOZ W PIŃCZOWIE W WYSOKOŚCI 450 000,00 ZŁOTYCH. NR SPRAWY : ZOZ/ZP/9/09/2015
Numer ogłoszenia: 158923 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137423 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3573031, faks 041 3572491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UDZIELENIA POŻYCZKI / KREDYTU DLA ZOZ W PIŃCZOWIE W WYSOKOŚCI 450 000,00 ZŁOTYCH. NR SPRAWY : ZOZ/ZP/9/09/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowa polegająca na udzieleniu pożyczki/kredytu dla ZOZ w Pińczowie w wysokości 450 000,00 złotych (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na zasadach i w terminach określonych w niniejszej SIWZ z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań. 2. Okres obowiązywania umowy pożyczki: do 30 września 2017 r. licząc od daty uruchomienia pożyczki/kredytu (dla potrzeb wyliczenia ceny oferty, należy przyjąć, że dniem uruchomienia pożyczki jest 15 październik 2015 r.) 3. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy: zmienna stopa procentowa od malejącego kapitału. 4. Marża Wykonawcy jest stała w okresie kredytowania/obowiązywania umowy kredytu/pożyczki. 5. Stawka bazowa pożyczki - WIBOR 1M (31.08.2015 r., wg serwisu Reuters), oprocentowanie = WIBOR + m (marża pożyczkodawcy). 6. Termin spłaty pożyczki: 24 rat, kapitał spłacany w równych ratach, miesięcznie zgodnie z Harmonogramem spłat stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. Ewentualne odsetki od zadłużenia przeterminowanego nie mogą wynosić więcej niż 1,5 krotność stopy odsetek ustawowych. 8. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych ani żadnych innych opłat z tytułu zawarcia lub wykonywania umowy kredytu/pożyczki, w szczególności prowizji przygotowawczej lub prowizji/opłat od: zaangażowania niewykorzystanych środków, uruchomienia kredytu/pożyczki, obsługi umowy kredytu/pożyczki (w tym z tytułu dokonywania przelewów lub innych dyspozycji Zamawiającego w związku z udzielonym kredytem/pożyczką, wysyłania zawiadomień, wystawiania zaświadczeń), itp. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości pożyczki wraz z odsetkami wyliczonymi na dzień dokonania spłaty; w tym przypadku Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat, prowizji, itp. z tytułu wcześniejszej spłaty. 10. Koszty wynikające z udzielenia i obsługi pożyczki Zamawiający pokrywa wyłącznie do wysokości odsetek. Wszystkie dodatkowe czynności, opłaty związane z obsługą pożyczki są bezpłatne dla Zamawiającego. 11. Sposób zabezpieczenia transakcji: 1) Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową stanowiącą załącznik nr 2, 3 do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magellan S.A., Al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25030,04

  • Oferta z najniższą ceną: 25030,04 / Oferta z najwyższą ceną: 25570,29

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.