Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Łuków: Budowa szkolnego dużego placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Bronisława Chącińskiego w Łukowie.
Numer ogłoszenia: 158914 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 z oddziałami integracyjnymi w Łukowie , ul. 11 Listopada 20, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 2568, faks 25 798 2568.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szkolnego dużego placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Bronisława Chącińskiego w Łukowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa bezpiecznego szkolnego dużego placu zabaw o powierzchni około 500m2 przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Bronisława Chącińskiego w Łukowie. Realizacja zadania wg założeń programu RADOSNA SZKOŁA obejmuje montaż urządzeń sporto?wych i zabawowych pojedynczych oraz w zestawie o konstrukcji z drewna litego i sklejki laminowanej wodoodpornej z elementami plastikowy?mi i gumowymi oraz o konstrukcji ze stali galwanizowanej ocynkowanej w skład, których wchodzą: - Małpi Gaj (urządzenie sportowo - zabawowe) pojedyncze linowe ze ścianką i linką wspinaczkową, trapezem, drążkami poprzecznymi i wejś?ciem linowym - 1szt. - Zestaw trzech drążków do podciągania -1 szt. - Równoważnia szczebelkowa ze szczebelkami na łańcuchach i z wysokimi poręczami - 1szt. - Zestaw zabawowy z dwoma wieżami zadaszonymi, zjeżdżalnią metalowa, przejściem linowym TWISTER oraz kocim grzbietem - 1szt. -Zestaw zabawowy z dwoma wieżami zadaszonymi, tunelem linowym, zjeżdżalnią plastikową, pomostem belkowym, ścianką wspinaczkową, kocim grzbietem - 1szt. - Huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami stalowymi zabezpieczonymi gumą- 1szt. - Huśtawka wagowa z dwoma siedziskami ze sklejki wodoodpornej - 1szt. Zakres rzeczowy realizacji zadania obejmuje również montaż: - urządzeń komunalnych tj. kosz parkowy na śmieci - 2szt; ławkę parkową- 3 szt; tablicę regulaminową, Na placu zabaw zostały wydzielone dwie strefy: - do zabaw i ćwiczeń ruchowych pod urządzeniami zabawowo - sportowymi z nawierzchnią bezpieczną spełniającą warunek bezpiecznego upadku z wysokości 2,60m, typu TARTAN z granulatu gumowego i poliuretanu o gr. 8cm na podbudowie żwirowo - tłuczniowej przepuszczal?nej dla wody, (łączna powierzchnia 265,65m2, (kolor pomarańczowy), - komunikacyjna z nawierzchnią bezpieczną spełniającą warunek bezpiecznego upadku z wysokości 1,30m, typu TARTAN z granulatu gumowego i poliuretanu o gr. 4cm na podbudowie żwirowo - tłuczniowej przepuszczalnej dla wody, (łączna powierzchnia 46,75m2, (kolor niebieski). Nawierzchnie bezpieczne po obwodzie na miejscu styku z trawnikiem należy obramować obrzeżem betonowym bezpiecznym z nadlewką poliu?retanowa gr. min 3cm. W ramach zadania przewidziano wykonanie trawników siewem dywanowym na łącznej powierzchni ok. 191 m2. Wokół placu zabaw należy za?montować ogrodzenie niskie nawiązujące do wysokości istniejącego ogrodzenia terenu szkoły. Ogrodzenie wysokości 1,0m z siatki stalowej plecionej ocynkowanej i powlekanej w kolorze zielonym o oczku 35x35mm w obsadzie słupków stalowych zakończonych kapturkami w rozsta?wie 2,5m. Ogrodzenie od góry zabezpieczone przed możliwością skaleczenia. W ogrodzeniu od strony istn. placu należy wykonać furtę wejś?ciową o szerokości 1,2m zamykaną na samozamykacz. Przy istniejącym wejściu awaryjnym do szkoły należy ułożyć kostkę betonową gr. 6cm na podsypce cement- piaskowej, w ilości 5,85m2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczno - użytkowe, jakich użyto w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz ustalonymi w specyfikacji warunkami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.23.00 - Betonowanie 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Warunek graniczny spełniają - wykonawcy którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą. 2) konieczność wykonania robót dodatkowych. 3) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycji. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany osobowe: 1) wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby, rezygnacji lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 3. Pozostałe zmiany: Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy świadczeniami. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu wydarzenia stanowiącego działanie siły wyższej to zamawiający zaświadczy, że wykonanie umowy nie jest możliwe. Wykonawca, po otrzymaniu takiego świadectwa, tak szybko jak to możliwe zabezpieczy teren budowy i wstrzyma roboty, a zamawiający zapłaci wynagrodzenie za całość robót wykonanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4.lukow.net.pl oraz www.lukow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. 11 Listopada 20, 21-400 Łuków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. 11 Listopada 20, Kancelaria Dyrektora, 21 -400 Łuków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1353L w m. Stara Gąska
- Dostawa materiałów do odwodnień dróg na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kanalizacji deszczowej przy zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków"
- Dostawa samochodu dostawczego
- Zakup i dostawa amunicji dla potrzeb Powiatowego Centrum Sportu "Smolany"
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.