eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Pszczyna: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 158762 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 127266 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie, ul. Korfantego, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 0322103021 wew. 234, fax 032 210 49 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Apteki Szpitala Powiatowego w Pszczynie w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez dostawę środków dezynfekcyjnych Zamawiający rozumie cykliczną dostawę produktów w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień środków dezynfekcyjnych w formie zamówień planowych i tzw. zamówień na -cito-. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, a dostawy na -cito- maksymalnie do 48 godz. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania lub pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz aktualną tzw. -kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej- ( 16 punktową) - sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14 grudnia 2004r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz.U.Nr 2 z 6 stycznia 2005 r. poz. 8). -Karty charakterystyki ...- proszę dołączyć do oferty. 3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, świadectwo rejestracji, świadectwo jakości, atest lub deklarację zgodności. 4. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy, a oferowany termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Zamówienie należy realizować sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 7. Określone w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmniejszone lub zwiększone zapotrzebowanie Szpitala w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć Zmiana ilości nie może być większa niż 20%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 136523,37 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 60064.18
  • Oferta z najniższą ceną: 60064.18 / oferta z najwyższą ceną: 61699.18
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 41019.09
  • Oferta z najniższą ceną: 41019.09 / oferta z najwyższą ceną: 41019.09
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet III.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDILAB Firma Wytwórczo- Usługowa Sp. z o.o., ul. Wasilkowska 51, 15-117 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1364.50
  • Oferta z najniższą ceną: 1364.50 / oferta z najwyższą ceną: 1364.50
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet IV.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIM Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 5, 02-375 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 34075.60
  • Oferta z najniższą ceną: 34075.60 / oferta z najwyższą ceną: 34075.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.