eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa parteru budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Warszawa: Przebudowa parteru budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 158755 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191950 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parteru budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie parteru budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, zwanego dalej budynkiem, z uwzględnieniem przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo, z zastrzeżeniem ust. 3, 4 i 5: 1) projekt budowlano - wykonawczy, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiar robót, 4) decyzja o pozwoleniu na budowę, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ujętego w dokumentacji, o której mowa w ust. 2, następującego zakresu: 1) dostawy i montażu tablicy informacyjnej (tj. poz. 47 przedmiaru robót - branża budowlana), 2) zakupu nowych bramek (ujętego w ramach poz. 50 przedmiaru robót - branża budowlana), a jedynie przeniesienie w wyznaczone miejsce dotychczasowych bramek. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie, nieujętego w dokumentacji, o której mowa w ust. 2, zasilania drzwi przesuwnych w holu głównym budynku, a w szczególności: 1) ułożenie przewodu ognioodpornego NHXH E90 3x2,5 (około 40 mb), mocowanego uchwytami niepalnymi E90 do stropu, 2) wpięcie przewodu ognioodpornego do tablicy p.poż w pomieszczeniu rozdzielnicy RG-2, 3) zainstalowanie w tablicy p.poż wyłącznika nadmiarowoprądowego B16A, firmy SCHRACK (lub równoważnego). 5. W przypadku, gdy w dokumentacji, o której mowa w ust. 2 pkt 1-3, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wyrobów budowlanych i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w tej dokumentacji. 6. Ogólne zasady wykonywania robót budowlanych w budynku: 1) roboty budowlane będą prowadzone w budynku czynnym, co oznacza, że: a) wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników budynku, w tym ograniczające dostęp do budynku, będą wykonywane w dni wolne od pracy oraz w dni robocze (od poniedziałku do piątku), wyłącznie w godzinach 17.00 - 6.00, b) Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze w szczególności: - zachowanie bezpieczeństwa poruszających się po budynku jego użytkowników, - ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia prywatnego lub publicznego, - wyeliminowanie możliwości przedostawania się z terenu budowy pyłów i innych zanieczyszczeń do pozostałej części budynku, - utrzymywanie na terenie budowy porządku, a po zakończeniu robót - usunięcie wszelkich odpadów, pozostałości i zanieczyszczeń. 2) Wykonawca zapewni, z zastrzeżeniem pkt 3: a) kierowanie budową przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierowanie robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiedniej specjalności, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) w przypadku, gdy osoby wyznaczone przez Wykonawcę do kierowania budową/robotami budowlanymi nabyły kwalifikacje poza granicami RP - ich kwalifikacje do wykonywania zadań określonych w pkt 2 muszą być uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), 4) Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wyroby budowlane, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 5, 5) Zamawiający odda do dyspozycji Wykonawcy następujące wyroby budowlane: a) płytki ceramiczne: - Taranto Grys Mat, 29,8 x 59,8, gat. 1, w ilości 101,25 m2, - Taranto Grafit Półpoler, 29,8 x 59,8, gat. 1, w ilości 7,5 m2, - Taranto Grafit Mozaika cięta Półpoler, 29,8 x 29,8, gat. 1, w ilości 218 szt. b) gres - Affron Grafit Mat 32,5 x 32,5, gat. 1, w ilości - 74,1 m2, c) 3 zestawy WC (stelaż do WC, miska sedesowa wisząca, deska sedesowa), 6) koszty zużytej przy realizacji przedmiotu zamówienia energii elektrycznej, ciepła i wody ponosi Zamawiający, 7) Zamawiający udostępni bezpłatnie Wykonawcy pomieszczenie sanitarne i magazynowe o powierzchni około 30 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAT sp. z o.o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399339,93

  • Oferta z najniższą ceną: 399339,93 / Oferta z najwyższą ceną: 505221,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.