eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielnoOpracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębie ewidencyjnym Mielno przy ulicy Sosnowej-powtórzony

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Mielno: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębie ewidencyjnym Mielno przy ulicy Sosnowej-powtórzony
Numer ogłoszenia: 158704 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 117883 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno, ul. Bolesława Chrobrego, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, fax 094 3459834.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębie ewidencyjnym Mielno przy ulicy Sosnowej-powtórzony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębie ewidencyjnym Mielno przy ulicy Sosnowej - kod CPV - 74251000-3 usługi planowania przestrzennego. 2. Obszar opracowania określony został w uchwale Nr XIV/126/07 Rady Gminy Mielno z dnia 26 października 2007 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębie ewidencyjnym Mielno przy ulicy Sosnowej. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem wynosi ok. 1 ha. 3. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mielno uchwalonym uchwałą Rady Gminy Mielno Nr XXXI/224/97 z dnia 07.11.1997 r. teren objęty opracowaniem położony jest na obszarze E29 - UW: stała turystyczna baza noclegowa (ośrodki wczasowe, pensjonaty, domy rekreacyjne) z dopuszczeniem części mieszkalnej. 4. Materiały udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego: 1) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mielno (uchwalone uchwałą Rady Gminy Mielno Nr XXXI/224/97 z dnia 07.11.1997 r.) 2) podstawowe opracowanie ekofizjograficzne (opracowanie VII.2005 r.), 3) waloryzacja kulturowa (opracowanie III.2005 r.), 4) waloryzacja przyrodnicza (opracowanie 2004 r.), 5) wykaz wniosków złożonych do planu wraz z rozstrzygnięciem Wójta Gminy Mielno. 5. Czynności merytoryczne i proceduralne leżące po stronie Wykonawcy: 1) pozyskanie mapy do celów planistycznych w skali 1:1000, 2) opracowanie koncepcji planu, 3) prezentacja koncepcji planu władzom gminy, 4) sporządzenie projektu planu z uwzględnieniem uwag gminy, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, 5) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 6) uczestniczenie w opiniowaniu i uzgadnianiu projektu planu: a) przygotowanie projektu wniosków o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu planu, b) przygotowanie odpowiedniej do opiniowania i uzgodnień ilości kopii projektu planu (tekst i rysunek) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, c) prezentacja projektu planu na posiedzeniu GKUA, d) przygotowanie wykazów opinii oraz uzgodnień do projektu planu, ich analiza oraz opracowanie stanowiska w sprawie uwag w nich zawartych, 7) przygotowanie wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 8) wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 9) przygotowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, 10) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, 11) przygotowanie wykazu uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, ich analiza i opracowanie propozycji ich rozstrzygnięcia, 12) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia uwag, 13) dokonanie oceny, czy wprowadzone zmiany skutkują koniecznością ponowienia uzgodnień oraz w przypadku konieczności ponowienia uzgodnień - przygotowanie dokumentów niezbędnych do tego celu, 14) przygotowanie projektu planu do uchwalenia (wraz z listą nieuwzględnionych uwag), 15) udział w posiedzeniach komisji i w sesji Rady Gminy, na której uchwalany będzie plan, 16) skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych oraz przygotowanie jej kopii. 6. Forma i zakres opracowania końcowego: 1) część graficzna - wydruk w technice barwnej w 5 egz. 2) Część tekstowa - wydruk w 5 egz. 3) Część graficzna i tekstowa w formie elektronicznej: a) tekst w plikach o rozszerzeniu .doc i .pdf b) część graficzna (w tym grafika zawarta w części tekstowej) w plikach o rozszerzeniu .jpg i .tiff w rozdzielczości 600DPI 7. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca uczestniczy w pełnej procedurze sporządzenia planu, w tym: w posiedzeniach wszystkich komisji Rady, zebraniach dyskusyjnych, naradach i sesjach Rady Gminy, 2) Wykonawca przygotuje wszystkie dokumenty związane z pełnym tokiem formalno-prawnym włącznie z redakcją pism i będzie odpowiedzialny za terminy toku formalno-prawnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Struktura-Planowanie przestrzenne, GIS. Katarzyna Łukowicz, Ul. Piaskowa 29, 80-025 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12000
  • Oferta z najniższą ceną: 12000 / oferta z najwyższą ceną: 12000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.