eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródBudowa punktu informacji turystycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Krasnobród: Budowa punktu informacji turystycznej
Numer ogłoszenia: 158598 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607691/92, fax 084 6607691/92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa punktu informacji turystycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PODSTAWOWE PARAMETRY BUDYNKU PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ: Budynek Punktu Informacji Turystycznej wraz z uzbrojeniem technicznym oraz elementami zagospodarowania terenu zlokalizowany (zaprojektowany) jest na działce o numerze 607/12 w miejscowości Krasnobród przy skrzyżowaniu ulic: Tomaszowskiej i Al. N.M.P. Budynek będzie jednokondygnacyjny z podcieniem, nie podpiwniczony, poddasze nie użytkowe, dach czterospadowy. W parterze budynku: poczekalnia, informacja turystyczna, bagażownia, pomieszczenie gospodarcze, kotłownia, WC damski i WC męski, WC dla osób niepełnosprawnych. Podstawowe wielkości budynku: Długość - 21,21m; Szerokość - 8,31m; Wysokość do kalenicy - 6,25m do kominów - 5,75m do okapu - 2,82m Powierzchnia zabudowy (wg PNISO 9836: 1997) - 139,03m2; Powierzchnia użytkowa 110,57m2 Kubatura ogólna (wg PN-69/B-02360) - 363,77m3 ZAKRES ROBÓT: ROBOTY ROZBIÓRKOWE - rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej murowanej - 1 szt. - rozbiórka elementów chodnika i placu manewrowego (kostka betonowa-110m2, krawężniki -33m). STAN SUROWY Przygotowanie terenu pod budowę - roboty ziemne- 243m3; - konstrukcje murowane i żelbetowe - zewnętrzne ściany trójwarstwowe z bloczków z betonu komórkowego gr. 24cm , styropianu i płytek z betonu komórkowego gr. 12cm, słupy wykonane z betonu zbrojonego. STROPY ŻELBETOWE Strop wykonany na budowie z betonu zbrojonego, ocieplony wełną mineralną. NADPROŻA, PODCIĄGI I WIENIEC Nad otworami i witrynami aluminiowymi nadproża prefabrykowane. Wieniec i podciągi wylewane na budowie. KONSTRUKCJA DACHU, POKRYCIE DACHOWE Konstrukcja dachu drewniana, dach kryty blachą stalową ocynkowaną płaską na rąbek. FUNDAMENTY Ławy fundamentowe, stopy fundamentowe w konstrukcji żelbetowej wylewanej na budowie z betonu B25. Ściany fundamentowe murowane z pustaka betonowego gr. 39cm ocieplone. POSADZKI Podłogi na gruncie z izolacją przeciwwodną, podkład cementowy zbrojony siatką z drutu. ŚCIANY WEWNĘTRZNE Z PŁYT GIPSOWO- KARTONOWYCH Płyty gipsowo-kartonowe montowane na konstrukcji z profili CW i UW z wypełnieniem wełną szklaną. STOLARKA OKIENNA I DZWIOWA Drzwiowa zewnętrzna: Stalowa do pomieszczeń gospodarczych, naświetla do drzwi stalowych z aluminium. Drzwiowa wewnętrzna: płytowa o powierzchni malowanej fabrycznie. Ślusarka aluminiowa: profile trzykomorowe z przegrodą termiczną, szklenia szybami bezpiecznymi. Stolarka okienna z PCW - profile pięcio-komorowe, białe z szybami zespolonymi. WENTYLACJA Kominy z kątowników stalowych obudowanych płytą OSB, styropianem pokryte tynkiem akrylowym. BRANŻE WYKOŃCZENIOWE Ściany, słupy i podciągi zewnętrzne pokryte tynkiem akrylowym malowanym, cokół zewnętrzny obłożony okładziną kamienną. ŚCIANY WEWNĘTRZNE, SUFITY I POSADZKI Tynki wewnętrzne ścian murowanych i stropów - gipsowe malowane farbą akrylową. Ściany z płyt GK malowane farbą akrylową. Posadzki i cokoliki - terakota. Ściany pomieszczeń sanitarnych -płytki ceramiczne szkliwione. Toalety dla osób niepełnosprawnych wyposażone w sprzęt ułatwiający korzystanie osobom na wózkach. WYKOŃCZENIE DACHU Rynny i rury spustowe o średnicy fi 100mm, właz dachowy 80 X 150cm. OBIEKT WYPOSAŻONY W INSTALACJE: - elektryczną wewnętrzną, instalację dogrzewania podłogowego oraz instalację odgromową. - wewnętrzne instalacje sanitarne: instalację wodociągowo - kanalizacyjną i ciepłej wody, instalację centralnego ogrzewania, instalacje gazową do kotła gazowego. ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU - przebudowa istniejącego chodnika oraz wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej -188,86m2; budowa krawężników ulicznych -50,8m,ustawienie obrzeży chodnikowych -39,2m. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA - wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 100 SDR 11 Dn 50mm - 24m - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV Dn 160X4,0 typ N- 2m - wykonanie przyłącza gazowego średniego ciśnienia z rur PE 25 X 3,0mm- 29m - przełożenie oraz demontaż istniejącej linii kablowej dokonane zostaną przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Zamościu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do SIWZ to jest w dokumentacji budowlanej, w przedmiarach robót oraz Specyfikacjach technicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2)Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował przynajmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uznaje zrealizowanie budynku murowanego wraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej oraz gazowym średniego ciśnienia. Kubatura ogólna budynku musi być nie mniejsza niż 363,77m3. Budynek ma być wyposażony w instalacje: elektryczną wewnętrzną, wewnętrzne instalacje sanitarne: wodociągowo - kanalizacyjną i ciepłej wody, instalację centralnego ogrzewania, oraz instalację gazową. Wartość każdej wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 500 000zł brutto. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót mogą być np. referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru robót). 3)Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. (Wykonawca musi przedstawić informację o ilości zatrudnionych w okresie ostatnich trzech lat pracowników lub informację o liczebności personelu technicznego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat zatrudniał minimum pięciu pracowników budowlanych oraz dwie osoby pełniące funkcje personelu technicznego). 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca dysponował pięcioma pracownikami budowlanymi oraz trzema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane. Kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Ponadto Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą budowlane uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych oraz przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). 5)Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi -za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca załącza kserokopię uprawnień budowlanych osoby posiadającej uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych oraz kserokopię uprawnień budowlanych osoby posiadającej uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych. Wykonawca załącza również kserokopię aktualnych zaświadczeń wystawionych na te osoby przez odpowiedni organ samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej). 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;. Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: 1.Samochód samowyładowczy o ładowności 5 ton - 1 szt. 2.Samochód dostawczy - 1 szt. 3.Spycharko - koparka - 1 szt. 4.Ogrodzenie do wygrodzenia placu budowy - 1 kpl. 5.Betoniarka o poj. 250 litrów - 1 szt. 6.Szalunki do wykonywania ław fundamentowych - 1 kpl. 7.Rusztowania - 1 kpl. 8.Płyta wibracyjna - 1 szt. 9.Spawarka elektryczna 250A - 1 szt. 10.Spawarka tlenowa - 1 szt. 11.Gwintownica do rur - 1 szt. 12.Młot udarowy - 1 szt. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 7)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000zł. Zamawiający wymaga, aby ubezpieczenie polisy obejmowało cały okres przewidziany przez Zamawiającego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce PRZETARGI

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krasnobród, ul. 3-go Maja 36; 22-440 Krasnobród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie; ul. 3-go Maja 36; 22-440 Krasnobród;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.