Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Siennica: Modernizacja sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy
Numer ogłoszenia: 158555 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich, ul. Mińska 38, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572224, fax 025 7572224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zssiennica.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach prac planuje się: 1. całkowity demontaż istniejącej podłogi oraz rozbiórkę warstwy betonu, na której klepka została ułożona; 2.obniżenie istniejącego terenu pod posadzką w celu zachowania rzędnej warstwy wierzchniej zgodnej z istniejącymi progami drzwi wejściowych; 3.wykonanie wylewki z betonu B20 oraz ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej; 4.ułożenie legarów drewnianych z bali iglastych impregnowanych o przekroju 10x5 cm układanych w rozstawie co 50 cm na gumowych podkładkach sprężystych; 5.wykonanie warstwy izolacyjnej z wełny mineralnej gr. 5 cm; 6.montaż kratek wentylacyjnych w podłodze i ścianach zewnętrznych; 7.na legarach ułożenie ślepej podłogi z płyt OSB 3 (2x15 cm) i warstwy z papy podkładowej; 8.ułożenie nowej klepki dębowej klasy I (gr. 22 mm) mocowanej gwoździami do ślepej podłogi; 9.trzykrotne lakierowanie klepki dębowej z wykonaniem linii boisk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 3 000,- PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane o wartości zamówienia w chwili realizacji powyżej 250 000,- zł (każda z robót). 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.potwierdzenie wniesienia wadium, w postaci: gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia - oryginał dokumentu, w formie pieniądza wpłata lub przelew na konto - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 3.dokumentów potwierdzających spełnienie pkt. V.5. SIWZ: a) wykazu pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg. wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ; b) kopii uprawnień budowlanych i dokumentów potwierdzających przynależność osób z uprawnieniami budowlanymi do Regionalnej Izby Inżynierów/Architektów, dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem; 4. dokumentów potwierdzających spełnienie pkt. V.6. SIWZ: a) wykazu co najmniej trzech robót budowlanych o wartości zamówienia w chwili realizacji powyżej 250 000,- zł (każda z robót), wg. wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 5. dokumentów potwierdzających spełnienie pkt. V.7. SIWZ: a) oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg. wzoru - Załącznik nr 6, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; kopia podpisana za zgodność z oryginałem c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy (dla osób i podmiotu zbiorowego) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłoży informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych) wystawioną na spółkę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zssiennica.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy ul. Mińska 38 05-332 Siennica tel./fax.: (025) 757 22 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy ul. Mińska 38 05-332 Siennica Sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Budowa drogi leśnej nr 211 w leśnictwie Dzików na terenie działek nr 3324, 3323/1, 3309, 3308, 3297, 3296, 3285, 3284, 3273, 3272 w obrębie geodezyjnym Dzików, gmina Rzeczenica
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gm. Pawłosiów
- Dostawa i montaż systemowych podłóg sportowych dla COS OPO we Władysławowie
- Rozbudowa Budynku Remizy OSP w Taczalinie - etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Laski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.