eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodowiceModernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Włodowice w ramach projektu PO KL pod nazwąPrzedszkole w szkole nr PO KL.09.01.01-24-062/13, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Włodowice: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Włodowice w ramach projektu PO KL pod nazwą: Przedszkole w szkole nr PO KL.09.01.01-24-062/13, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 158534 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli , ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, tel. 34 315 30 56, faks 34 317 08 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wlodowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Włodowice w ramach projektu PO KL pod nazwą: Przedszkole w szkole nr PO KL.09.01.01-24-062/13, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) organizację placu zabaw w Filii SP we Włodowicach z siedzibą w Zdowie - dostawa wraz z montażem urządzeń: karuzela tarczowa, huśtawka podwójna stalowa, huśtawka wagowa, urządzenie wielofunkcyjne typu most z dwiema wieżami, urządzenie wielofunkcyjne typu statek małego pirata; b) dostosowanie pomieszczeń SP Rudniki: -dostawa wraz montażem urządzeń będących wyposażeniem toalet dla dzieci: umywalka z baterią umywalkową, miska ustępowa ze spłuczką, półka na kubeczki, dozownik mydła w płynie, dozownik na ręczniki papierowe w listkach, nakładka sedesowa zmniejszająca obwód ustępu, podest dziecięcy, lustro; -dostawa wraz montażem urządzeń będących wyposażeniem toalet dla personelu: lustro, umywalka z baterią umywalkową, podajnik na mydło, podajnik na ręczniki papierowe, zestaw WC kompakt, deska sedesowa; c)dostosowanie pomieszczeń Filii SP Włodowice z siedzibą w Zdowie: -dostawa wraz montażem urządzeń będących wyposażeniem toalet dla dzieci: umywalka z baterią umywalkową, miska ustępowa ze spłuczką, półka na kubeczki, dozownik mydła w płynie, dozownik na ręczniki papierowe w listkach, nakładka sedesowa zmniejszająca obwód ustępu, podest dziecięcy, lustro; -dostawa wraz montażem urządzeń będących wyposażeniem toalet dla personelu: lustro, umywalka z baterią umywalkową, podajnik na mydło, podajnik na ręczniki papierowe, zestaw WC kompakt, deska sedesowa; d)wyposażenie SP Rudniki -dostawa urządzeń do utrzymania czystości: odkurzacz; -dostawa wraz z montażem mebli i urządzeń kuchennych: szafa magazynowa, stół przyścienny, stół ze zlewem 2 komorowym z półką z półką, lodówka, rozdrabniacz odpadków organicznych, pojedynczy taboret gazowy o mocy 9 kW , zmywarka gastronomiczna uniwersalna z funkcją wyparzania, zestaw garnków, zestaw naczyń dla dzieci (talerze); -dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia: stół prostokątny, krzesła drewniane, zestaw mebli, szafki, szafa, biurko, biblioteczka, pufy, dywan, tablica sucho ścieralna, labirynty; -dostawa wyposażenia wypoczynkowego: łóżeczka przedszkolne, pufy, poduchy, kanapy, materace; -dostawa wraz z montażem mebli do szatni i innych pomieszczeń gosp.: szatnia, szafa ubraniowa, metalowa szafa gospodarcza, regał metalowy; -dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych: komplet zabawek, komplet pomocy dydaktycznych do realizacji w jednej grupie, komplet artykułów plastycznych; -dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi: apteczka metalowa, zabezpieczenie gniazdek elektrycznych, zabezpieczenie miękkie narożników; -dostawa wraz z montażem sprzętu: komputer wraz z oprogramowaniem, monitor Notebook 17 cali z oprogramowaniem, projektor multimedialny, ekran do projekcji, drukarka laserowa czarno-biała, telewizor, radio z odtwarzaczem CD i kasetowym, odtwarzacz DVD, tablica interaktywna z oprogramowaniem, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne kolorowe. e)wyposażenie Filii SP Włodowice siedzibą w Zdowie: -dostawa urządzeń do utrzymania czystości: odkurzacz, pralka; -dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia: stół prostokątny, krzesła drewniane, zestaw mebli, szafki, szafa, biurko, biblioteczka, pufy, dywan, tablica sucho ścieralna, labirynty; -dostawa wyposażenia wypoczynkowego: łóżeczka przedszkolne, pufy, poduchy, kanapy, materace; -dostawa wraz z montażem mebli do szatni i innych pomieszczeń gosp.: szatnia, szafa ubraniowa, metalowa szafa gospodarcza, regał metalowy; -dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych: komplet zabawek, komplet pomocy dydaktycznych do realizacji w jednej grupie, komplet artykułów plastycznych; -dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi: zabezpieczenie gniazdek elektrycznych, zabezpieczenie miękkie narożników; -dostawa wraz z montażem sprzętu: notebook 17 cali z oprogramowaniem, ekran do projekcji, drukarka laserowa czarno-biała, telewizor, radio z odtwarzaczem CD i kasetowym, odtwarzacz DVD, radio z odtwarzaczem CD, kserokopiarka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zestawienie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ oraz Projekt zagospodarowania działki dla budowy placu zabaw. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wymagany okres gwarancji na wykonane dostawy wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i warunkami zawartymi w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wlodowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy we Włodowicach, ul. Krakowska 26, II piętro, pokój 21..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Włodowice, pokój nr 18, 42 -421 Włodowice, ul. Krakowska 26..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Włodowice w ramach projektu PO KL pod nazwą: Przedszkole w szkole nr POKL.09.01.01-24-062/13, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.