eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBUDOWA I MODERNIZACJA WIAT NA ISTNIEJĄCYCH PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH W DZIELNICY WESOŁA



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Warszawa: BUDOWA I MODERNIZACJA WIAT NA ISTNIEJĄCYCH PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH W DZIELNICY WESOŁA
Numer ogłoszenia: 158519 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax 022 773-60-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA I MODERNIZACJA WIAT NA ISTNIEJĄCYCH PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH W DZIELNICY WESOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie; 1. Demontaż 9 sztuk starych wiat przystankowych wg wykazu; Rejtana 01 przy ul. Niemcewicza - nawierzchnia pod wiatą dobra Rejtana 02 przy ul. Niemcewicza - nawierzchnia pod wiatą dobra Groszówka 01 przy ul. Niemcewicza - nawierzchnia pod wiatą do wymiany Groszówka 02 przy ul. Niemcewicza - nawierzchnia pod wiatą dobra Grzybowa 01 przy ul. Niemcewicza - nawierzchnia pod wiatą dobra Grzybowa 02 przy ul. Niemcewicza - nawierzchnia pod wiatą dobra Wspólna 01 przy ulicy Wspólnej - nawierzchnia pod wiatą dobra Wspólna o2 przy ulicy Wspólnej - nawierzchnia pod wiatą do wymiany Jagiellońska 02 przy ulicy Wspólnej - nawierzchnia pod wiatą do wymiany 2. Zdemontowane wiaty przystankowe o konstrukcji z kształtowników stalowych o wymiarach 40x40x2 mm obłożonej obustronnie blachą falistą należy pociąć na elementy przystosowane do transportu, załadować na samochód i wywieźć na zwałkę w odległości 20 km. Wymiary demontowanych wiat, materiał oraz ich konstrukcja określone zostały w załączniku nr 1 do OPZ. 3. W miejscu zdemontowanych wiat należy uzupełnić uprzednio zdemontowaną nawierzchnię, rozebrać starą w wyznaczonych przystankach, wywieźć gruz i wykonać nową nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej na pozostałych przystankach. Wymiary nawierzchni 5,65m x 3,00 m = 16,95 m2 . Z trzech stron nawierzchni obrzeża betonowe, od frontu nawiązanie do istniejącej nawierzchni chodnika. 4. W miejscu zdemontowanych wiat postawić nowe wiaty zgodnie z typem produkowanym przez przykładowych producentów. Dokumentacja wiat załączona do OPZ. Opis wiaty w obrysie fundamentów o wymiarach 4079 mm x 1393 mm; Wiata wykonana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo i lakierowanych w kolorze czerwonym RAL 3000. Wypełnienie ścian ze szkła hartowanego gr. 8 mm o wymiarze 1920 mm x 1245 mm. Wypełnienie dachu poliwęglan komorowy przyciemniany gr. 6 mm. Słupki wiaty wykonane z profili stalowych 50 x 50 x 2 mm. Wieniec dachu oraz belka dolna z profili stalowych 80 x 50 x 2 mm. Dach wiaty wyposażony w rynny ze spustem. Siedzisko z oparciem na całej długości wiaty - listwy drewniane lakierowane. Posadowienie wiaty - fundamenty prefabrykowane betonowe. Wiata montowana na lokalizacji z segmentów. Opis techniczny (rysunki) przedstawiają wiatę dotychczas montowaną na terenie Dzielnicy Wesoła, akceptowaną przez ZTM w Warszawie jako zgodną z wytycznymi Naczelnego Architekta Miasta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 28.11.23.21 - Wiaty autobusowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (dotyczących budowy lub przebudowy co najmniej dwóch wiat przystankowych raz roboty drogowe z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 (wykazane roboty nie muszą obejmować całego zakresu przedmiotu zamówienia - mogą być to odrębne roboty, które łącznie obejmą zakres przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b) wykażą że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę osobami, które przy realizacji zamówienia pełnić będą funkcję kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia zawodowe i poświadczenia o przynależności wskazanych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wybrany w postępowaniu Wykonawca, przedłoży przed podpisaniem umowy polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą od cena oferty i obejmujący co najmniej okres przewidziany na realizację zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych dotyczących budowy lub przebudowy co najmniej dwóch wiat przystankowych oraz robót drogowych z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 200m2 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia zawodowe i poświadczenie o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 6) wykaz podwykonawców - zał. nr 6 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - należy wskazać podwykonawcę/-wców i określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót i projektem. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, określając dla każdej pozycji przedmiaru cenę jednostkową - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy, Wydział Zamówień Publicznych 05 - 075 Warszawa ul. 1. Praskiego Pułku 33 tel. 9022) 773-60-27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.