eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawy i konserwacja instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Warszawa: Naprawy i konserwacja instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 158462 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu - Osiedle Mieszkaniowe "Przyjaźń", ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6658696, 6659132 w. 4049, fax 022 6663353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedleprzyjazn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacja instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi w zakresie konserwacji obejmują: (1) konserwację węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody w 4 budynkach; (2) konserwację 46 zaworów odcinających, zamontowanych w instalacji zewnętrznej centralnego ogrzewania; (3) konserwację zasuw w instalacji kanalizacji burzowej w 4 budynkach. 2. Usługi w zakresie napraw obejmują: (1) naprawy węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody w 4 budynkach, polegające na wymianie lub naprawie urządzeń stanowiących ich wyposażenie; (2) naprawy zewnętrznej i wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z 46 zaworami, polegające na: (a) wymianie skorodowanych odcinków rur; (b) naprawie lub wymianie elementów obudowy kanałów ciepłowniczych; (c) płukaniu instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami we wszystkich obiektach położonych na terenie OM Przyjaźń; (3) naprawy zewnętrznej i wewnętrznej instalacji wodnej polegające na: (a) wymianie pękniętych rurociągów; (b) wymianie lub naprawie zasuw na instalacji zewnętrznej wodociągowej; (c) wymianie lub naprawie studzienek hydrantowych, zamontowanych w instalacji zewnętrznej wodociągowej; (d) wymianie lub naprawie hydrantów zamontowanych w obiektach; (e) wymianie zaworów w instalacji wewnętrznej w obiektach; (f) wymianie uszkodzonych urządzeń sanitarnych w obiektach, tj. misek i spłuczek WC, umywalek, syfonów, baterii, zlewozmywaków, brodzików, kabin natryskowych, wężyków, term przepływowych oraz term pojemnościowych; (g) wymianie uszkodzonych liczników zużycia wody w obiektach; (4) naprawy zewnętrznej i wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, polegające na: (a) udrażnianiu zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej; (b) udrażnianiu wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w obiektach; (c) czyszczeniu z osadu i korzeni 139 studni o głębokości od 3 mb do 8 mb stanowiących część zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej; (5) inne naprawy, niezbędne do prawidłowego działania instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A., XIII O/Warszawa, Filia nr 4 w Warszawie, o numerze: 45 1240 2034 1111 0000 0308 5127..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: (1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w następujących przypadkach: (1) warunek określony w pkt V.1.(1): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (2) warunek określony w pkt V.1.(2): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości całkowitej brutto nie mniejszej niż 70.000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonane należycie; (c) w przypadku posiadania co najmniej jednej spawarki; (d) w przypadku dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych; (e) w przypadku dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia spawalnicze; (f) w przypadku dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniające do eksploatacji urządzeń zużywających ciepło, paliwa stałe i płynne oraz przetwarzających i przesyłających ciepło; (g) w przypadku dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D, uprawniające do dozoru urządzeń zużywających ciepło, paliwa stałe i płynne oraz przetwarzających i przesyłających ciepło; (h) w przypadku dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniające do eksploatacji sieci, urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych, wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV; (3) warunek określony w pkt V.1.(3): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (4) warunek określony w pkt V.1.(4): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku braku okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt VI. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; (2) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; (3) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; (4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje; (5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (6) dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (2) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (3) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, łącznie dla wszystkich wykonawców; (4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje, łącznie dla wszystkich wykonawców; (5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców; (6) dowód wniesienia wadium, łącznie dla wszystkich wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. czas przystąpienia do wykonywania usług w zakresie napraw - 10
  • 3. stawka roboczogodziny do kosztorysowania usług w zakresie napraw - 5
  • 4. wskaźnik kosztów pośrednich do kosztorysowania usług w zakresie napraw - 5
  • 5. wskaźnik zysku do kosztorysowania usług w zakresie napraw - 5
  • 6. wskaźnik kosztów zakupu materiałów do kosztorysowania usług w zakresie napraw - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiedleprzyjazn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osiedle Mieszkaniowe Przyjaźń ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat) 01-355 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Osiedle Mieszkaniowe Przyjaźń ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat) 01-355 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.