Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Radom: budowa oświetlenia ulic:
zad. I - ul. Krynicka,
zad. II - ul. Świętokrzyska, w Radomiu
Numer ogłoszenia: 158419 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Traugutta 30/30A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 365 46 52, faks (048) 365 46 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oświetlenia ulic: zad. I - ul. Krynicka, zad. II - ul. Świętokrzyska, w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulic: zad. I - ul. Krynicka, zad. II - ul. Świętokrzyska, w Radomiu. Zamówienie obejmuje roboty z zakresu: Zad. I : - montaż 6 słupów, - montaż 6 opraw oświetleniowych 100W, - montaż przewodu ASXS 2x35 mm2 - 240m. Budowa oświetlenia ulicy na odcinku 240m. Zad. II: - montaż 13 słupów, - montaż 13 opraw oświetleniowych, - ułożenie kabla YAKY 4 x25mm2 o długości 494 m. Budowa oświetlenia ulicy na odcinku 494 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót instalacyjnych - elektrycznych w zakresie sieci, objętych ww. zamówieniem; 4) wykonali /zakończyli/ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty elektryczne o łącznej wartości co najmniej 500.000,- PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). Część z w/w robót o wartości co najmniej 200.000,- PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) muszą być po-twierdzone dokumentami (referencjami - opiniami) Zamawiających, iż zostały one wykonane należycie. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagania określone w pkt 1) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej; - wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 2), 3) i 4) muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) wykaz wykonanych ważniejszych robót elektrycznych wraz z dokumentami (referencjami, opiniami) zamawiających, iż zostały one wykonane należycie; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wówczas wymagane dokumenty i oświadczenia winny być przedłożone przez: - poszczególnych uczestników oferty wspólnej, - ustanowionego pełnomocnika (lidera), stosownie do szczegółowych ustaleń specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzdik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, 26-600 Radom, ul. Traugutta 30/30A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 25 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia ulic: zad. I - ul. Krynicka, w Radomiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty z zakresu: Zad. I : - montaż 6 słupów, - montaż 6 opraw oświetleniowych 100W, - montaż przewodu ASXS 2x35 mm2- 240m; Budowa oświetlenia ulicy na odcinku o długości 240m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia ulic: zad. II - ul.Świętokrzyska, w Radomiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. II: - montaż 13 słupów, - montaż 13 opraw oświetleniowych, - ułożenie kabla YAKY 4 x25mm2 o długości 494 m. Budowa oświetlenia ulicy na odcinku o długości 494m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa używanego mobilnego przesiewacza
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wolanowskiej w Radomiu
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Królowej Jadwigi (od ul. Warszawskiej do bloku nr 8) w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2025 r.
- Dostawa wraz z uruchomieniem monitorów interaktywnych, projektorów i ekranów projekcyjnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych i progów zwalniających na ulicach miasta Radomia
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu i stołówki szkolnej wchodzących w skład budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Niedźwiedź
- "Modernizacja oświetlenia i montaż nowych punktów świetlnych w miejscowościach Spławy, Dragany, Wysokie i Zabłocie".
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zakroczym
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie budowy oświetlenia w Komornikach
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz przekazanie systemu parkingowego do eksploatacji, wraz z jego obsługą i utrzymaniem w latach 2025 -2028 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.