Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Kraków: dostawa materiałów i sprzętu biurowego - 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 158397 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 293-53-85, faks (012) 293-58-98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów i sprzętu biurowego - 2 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 A i B SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dowolnie wybrane zadania lub wszystkie zadania: Zadanie 1: dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 A do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty na zadanie nr 1, załącznik ten po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do oferty w formie drukowanej, Zamawiający zwraca się również z prośbą o dołączenie formy elektronicznej celem ułatwienia Zamawiającemu sprawdzenie ofert. Zadanie 2: dostawa sprzętu biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 B do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty na zadanie nr 2, załącznik ten po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do oferty w formie drukowanej, Zamawiający zwraca się również z prośbą o dołączenie formy elektronicznej celem ułatwienia Zamawiającemu sprawdzenie ofert..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.40.00 - Przybory kreślarskie 30.19.50.00 - Tablice 30.12.14.10 - Telefaksy 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Przedsiębiorstwo Handlowe, Biuro Plus, Włodzimierz Leszczyński, Ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 316822,97
Oferta z najniższą ceną: 316822,97 / Oferta z najwyższą ceną: 319244,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa sprzętu biurowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Przedsiębiorstwo Handlowe, Biuro Plus, Włodzimierz Leszczyński, Ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17358,72
Oferta z najniższą ceną: 17358,72 / Oferta z najwyższą ceną: 17688,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych (teczek, papieru, długopisów, itp.) dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, są to produkty powszechnie dostępne na rynku u wielu Wykonawców o ustalonych standardach jakościowych, a Zamawiający nie określa w tym względzie szczególnych wymagań. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. Art. 70 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego drutu do prasy belującej w ilości 150 ton
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów do wypełnień i akcesoriów stomatologicznych odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno - 2 zadania
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) telewizora QLED dla Instytutu Glottodydaktyki Polonistycznej UJ.
- Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkę akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkę POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zakł.lecz.udz.św.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Dostawy niszczarek biurowych
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.