eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Nysa: Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 158360 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty z zakresu remontu nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych świadczone będą na odcinkach dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nyskiego, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie. Zamówienie obejmuje : Remont nawierzchni bitumicznych Obwód Drogowy Nr 1 w Nysie Droga powiatowa Nr 1630 O w miejscowości Koperniki roboty remontowe,frezowanie nawierzchni bitumicznych o gr. 4cm z wywozem materiału na odległość do 1km z rozbiórki na powierzchni 10,0 m2,skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 1166,50 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie w ilości 3,0 t, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 1166,50 m2, Droga powiatowa Nr 1628 O na odcinku Biała Nyska -Morów roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznych o gr. 4cm z wywozem materiału na odległość do 1km z rozbiórki na powierzchni 2104,10 m2,oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 2104,10 m2, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 2104,10 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie gr. 3 cm w ilości 105,205 t nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna analogia nawierzchnia SMA na powierzchni 2104,10 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości4cm warstwa ścieralna wjazdy BA na powierzchni 28 m2.Droga powiatowa Nr 1617 O w miejscowości Jarnołtówek roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na powierzchni 200,0 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 32,80 t,skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 3828,60 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BAna powierzchni 3828,60 m2, regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 4 szt. nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 10 cm dotyczy uzupełnienia poboczy mieszanką kruszyw łamanych 0-31,5 mm na powierzchni 50m2. Obwód Drogowy Nr 2 w Ściborzu Droga powiatowa Nr 1629 O w miejscowości Sławniowice oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych odkrycie krawędzi na powierzchni 280,0 m2, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 682,0 m2,nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 682,0 m2.Droga powiatowa Nr 1646 O na odcinku Sarnowice- Ligota Wielka roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na powierzchni 2944,0 m2, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 2944,0 m2, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 2944,0 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 5cm na powierzchni 2944,0 m2 z SMA Droga powiatowa Nr 1670 O na odcinku Goworowice- Białowieża roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na powierzchni 1500,0 m2,oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 1500,0 m2,skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 1500,0 m2,nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 1500,0 m2. Droga powiatowa Nr 1673 O ul. Sienkiewicza w Paczkowie roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na powierzchni 2340,0 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie w ilości 5,0 t,oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 2340 ,0 m2, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych w ilości 13 szt.regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 9,0 szt,regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 13 szt, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 2340,0 m2,nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 2340,0 m2 mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową na powierzchni 39,5 m2.Droga powiatowa Nr 1650 O na odcinku Ogonów- Goworowice skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 1830,40 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechaniczne grubości 4cm w ilości 183,04 t, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 1830,40 m2, ręczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm na powierzchni 704,0 m2, nawierzchnia z tłucznia kamiennego- warstwa górna z tłucznia- grubość po zagęszczeniu 10 cm dotyczy poboczy analogia mieszanka kruszyw łamanych 0-31 mm na powierzchni 704,0 m2.Obwód Drogowy Nr 3 w Korfantowie Droga powiatowa Nr 1557 O w miejscowości Kuropas skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 3010 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie w ilości 5,0 t roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na powierzchni 30 m2,oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, oczyszczenie krawędzi jedni na powierzchni 570,0 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 3010 m2.Droga powiatowa Nr 1540 o w miejscowości Brzeziny roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na powierzchni 100,0 m2, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 100,0 m2,remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie remont nawierzchni oraz uzupełnienie masy przy krawężniku w ilości 23,0 t,skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 3906,0 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna mieszanka SMA na powierzchni 3906,0 m2,regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 4szt.Droga powiatowa Nr 1532 O Gmina Łambinowice roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na wjazdach na powierzchni 48,0 m2,skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 3017,30 m2,regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 1 szt,nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 3017,30 m2,mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o grubości do 20 cm z wywozem rumoszu na odległość do 1km w ilości 12 m2 , roboty remontowe cięcie piłą nawierzchni betonowych niespękanych na gł. 6cm na długości 12 m,Droga powiatowa Nr 1677 O w miejscowości Bykowice koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. v-VI na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 88,50 m2,roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki do 0,40 m3, w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag.w hałdach z transp. urobku na odległość 1km sam. samowyładowczym w ilości 26,55 m3,ława pod krawężniki betonowa z oporem w ilości 26,55 m3,krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm na podsypce piaskowej na długości 59,0 m,podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm mieszanka kruszyw łamanych w ilości 59,0 m2, roboty remontowe cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 59,0 m,skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 1119 m2, mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm na powierzchni 400 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 5cm na powierzchni 59,0 m2,nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 1060 m2,Droga powiatowa Nr 1530 O Ścinawa Nyska skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 1000 m2,nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm warstwa ścieralna BA na powierzchni 1000 m2 Błąd w kosztorysie ofertowym polegający na nieujęciu danej pozycji przedmiaru w tym także polegający na wprowadzeniu ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami treści do SIWZ nie stanowi błędu, który można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Błąd taki będzie stanowił o niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 Pzp. - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Przedmiar robót 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do : 1.Zachowania przepisów BHP, 2.Wykonawca wykona we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i otrzyma jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem oraz zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu będzie utrzymywał na jego podstawie oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 3.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn. zm.- ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz z ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 25,poz.150 z późn. zm, oraz zgłoszenia informacji o wytworzonych odpadach na żądanie Zamawiającego. 4.Wykonawca opracuje szczegółowo harmonogram robót, 5.Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze min. jedna robota o podobnym charakterze obejmująca wykonanie remontu ,budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym lub SMA o wartości zadania nie mniejszej niż 800 000 zł - wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Niezbędne narzędzia jakim dysponuje Wykonawca frezerka,szczotka mechaniczna zamiatarka, piła do cięcia asfaltu ,walec statyczy ,walec wibracyjny, zagęszczarka do mas mineralno asfaltowych ,rozkładarka mas bitumicznych ,samochód ciężarowy samochód z termosem do przewozu masy bitumicznej po 1 szt z każdego wykazanego sprzętu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kierownik robót z aktualnymi uprawnieniami drogowymi zrzeszony w Izbie zawodowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    potwierdzenie wadium, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1. Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu i/lub kosztów (budowy lub eksploatacji) i/lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian. 2. Zmiany mogą obejmować: - zmiany ilości każdej pracy objętej umową, - zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy, - zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót, - rezygnacja z jakiejkolwiek pracy jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim, - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, - zmiany nr konta bankowego, - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany personelu, 3. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, - przekazania dokumentów budowy specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany, - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych, - zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 4. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - siły wyższej, Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. 5.Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów ,zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót, - kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie w jakim uchybienie względem Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl i www.powiat.nysa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.