eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Przebudowa istniejącej infrastruktury gromadzenia ścieków z osiedla mieszkaniowego na biologiczną oczyszczalnię ścików

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Wągrowiec: Przebudowa istniejącej infrastruktury gromadzenia ścieków z osiedla mieszkaniowego na biologiczną oczyszczalnię ścików
Numer ogłoszenia: 158321 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680800, fax 067 2680803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawagrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej infrastruktury gromadzenia ścieków z osiedla mieszkaniowego na biologiczną oczyszczalnię ścików.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie badań hydrogeologicznych w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji; 2. Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, 3. Opracowanie operatu wodno -prawnego 4. Budowa oczyszczalni - docelowo obsługującej ok.450 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadania oraz wymagania techniczne, technologiczne, ekonomiczne i funkcjonalne obejmuje program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, a mianowicie: - dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania i wykonawstwa bez ograniczeń (w specjalności objętym zamówieniem - tj. w branży instalacyjno - inżynieryjnej). 3. Posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny do wykonania zamówienia w tym: a/ udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zaprojektowali i wybudowali dwie oczyszczalnie ścieków o przepustowości min. 50m3/d. b/ dysponują sprzętem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dostarczonych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dowód wniesienia wadium. 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wykaz osób - kadry kierownictwa budowy , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). 1.7. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom. wg załącznika nr 5 do SIWZ. 1.8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ustaloną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 1.9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na min. 400000,00 zł. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 1.10. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej. Dodatkowo: Koncepcję realizacji zamówienia z propozycją zastosowanych rozwiązań technicznych funkcjonalno - użytkowych ( ekonomicznych, funkcjonalnych , technologicznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Koncepcja techniczno - ekonomiczna - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec 62-100 Wągrowiec ul. Cysterska 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22 62-100 Wągrowiec pok.202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środkow Agencji Nierychomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.