eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieDostawa sprzętu/wyposażenia do ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich w ramach programuModernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Strzelce Opolskie: Dostawa sprzętu/wyposażenia do ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich w ramach programu: Modernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 158304 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu/wyposażenia do ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich w ramach programu: Modernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu/wyposażenia do ZSZ Nr 1 w Strzelcach Opolskich w ramach programu: Modernizacja bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich Szczegółowy zakres zamówienia wskazano w załączeniu (wykaz sprzętu/wyposażenia sal dydaktycznych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich) - załącznik do SIWZ. Zamówienie składa się z dwóch części: Część I - w skład której wchodzi wyposażenie pracowni: mechatroniki, elektronicznej, obsługi turystycznej, Część II - w skład której wchodzi pracownia: technologii gastronomii. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z dwóch w/w części zamówienia. Na dostarczony sprzęt/wyposażenie Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. Dostarczony sprzęt/wyposażenie winien zostać uruchomiony przez Wykonawce jak również winno być przeprowadzone wstępne szkolenie personelu odnośnie obsługi przedmiotowego sprzętu/ wyposażenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) należy wnieść w pieniądzu przelewem na konto starostwa BS Leśnica O/Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3.Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź ksero­kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom, których łączna wartość jest nie mniejsza niż: Części I - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wartość każdego jednego wykonanego zamówienia nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Część II - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych)Wartość każdego jednego wykonanego zamówienia nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione prace zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, pokój nr 308, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, pokój nr 206, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 inwestujemy w Twoją przyszłość.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni: mechatroniki, elektronicznej, obsługi turystycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia obejmuje następujące załączniki: druk FORMULARZ OFERTOWY, oświadczenie, wykaz wykonanych dostaw, formularz cenowy (wykaz sprzętu/wyposażenia sal dydaktycznych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich), podwykonawcy, projekt umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.29.00.00-1, 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownia: technologii gastronomii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia obejmuje następujące załączniki: formularz ofertowy, oświadczenie, wykaz wykonanych dostaw, formularz cenowy (wykaz sprzętu/wyposażenia sal dydaktycznych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Strzelcach Opolskich), podwykonawcy, projekt umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.29.00.00-1, 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.