eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecNadzór inwestorski nad przebudową Placu Wolności w Grójcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Grójec: Nadzór inwestorski nad przebudową Placu Wolności w Grójcu
Numer ogłoszenia: 158302 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47/12, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, faks 048 6642103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad przebudową Placu Wolności w Grójcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na prowadzeniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową Placu Wolności w Grójcu w branżach: drogowa, konstrukcyjno-budowlana, sanitarna, elektryczna wraz z koordynacją wszystkich branż. Zakres nadzorowanych robót: nawierzchnia placu z kostki kamiennej, płyt kamiennych i kostki betonowej - ok.13.000 m2, przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej i elektrycznej wraz z przyłączami. Rozbiórka budynku handlowego i szaletu miejskiego, budowa parterowego, częściowo-podpiwniczonego zespołu kiosków handlowych i nowego szaletu miejskiego o łącznej powierzchni zabudowy 256 m2, oświetlenie płyty rynku i ulic przyległych, mała architektura, tereny zieleni. Do obowiązku inspektora należeć będzie również weryfikacja dokumentacji technicznej, oraz materiałów przetargowych (ofert). Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonania robót z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Koordynacja wszystkich robót na budowie. Orientacyjna wartość robót budowlanych wynosi ok. 12 000 000 zł. - 14 000 000 zł. z podatkiem VAT, w tym udział robót drogowych stanowi ok. 32%, konstrukcyjno-budowlanych ok. 16%, sanitarnych ok. 27%, elektrycznych ok. 10%, innych (zieleń, mała architektura) ok. 15%..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac - bez ograniczeń 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 4. nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., 5. wykażą, że nadzorowali w okresie ostatnich 3 lat, a w sytuacji, gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 nadzory robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem (roboty drogowe, sanitarne, konstrukcyjno-budowlane i elektryczne), i wartością przedmiotowi zamówienia (w tym jedna o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto), oraz potwierdzą to referencjami od zamawiających, 6. zapewnią nieodpłatny udział w przeglądach gwarancyjnych przez okres 36-m-cy od zakończenia inwestycji. Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać partnerzy łącznie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu 3) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub uprawnienia budowlane w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4) aktualne na okres związania ofertą zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 5) wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie z podaniem wartości nadzorowanych robót budowlanych z podziałem na branże: drogową, konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną, oraz daty i miejsca wykonania robót; 6) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ustawy PZP.P.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Grójec, ul. J.Piłsudskiego 47 05-600 Grójec, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat - pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.