eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Świadczenie usług pralniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Bychawa: Świadczenie usług pralniczych
Numer ogłoszenia: 158201 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Piłsudskiego 28, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660122, 5660318 w.34, fax 081 5660115.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej szpitala SP ZOZ w Bychawie , polegające na praniu, suszeniu ,prasowaniu i maglowaniu bielizny oraz ubrań szpitalnych zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej. Usługi pralnicze odbywać się będą przy wykorzystaniu urządzeń i wyposażenia oraz pomieszczeń będących w dyspozycji Wykonawcy. Usługi pralnicze obejmują m. in. - przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny i ubrań szpitalnych, - przeprowadzenie dezynfekcji - stosowanie technologii prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitala, - naprawianie bielizny uszkodzonej w tym cerowanie, przyszywanie guzików itp., - odbiór bielizny i ubrań szpitalnych do prania oraz dostawa upranej bielizny do szpitala przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie transportem wykonawcy - koszt transportu wchodzi w skład ceny podanej w ofercie za usługę. Szpital nie posiada oddziałów zakaźnych. Odbiór brudnej bielizny odbywać się będzie z punktu pomieszczenia zbiorczego bielizny brudnej przy ul. 11-go Listopada 9 trzy razy w tygodniu w : - poniedziałki - środy - piątki w godzinach 11.00-14.00 środkiem transportu Wykonawcy. Transport powinien być odpowiednio dostosowany do przewożenia brudnej i czystej bielizny z podziałem na strefę przewozu bielizny czystej i brudnej. Dostawa czystej bielizny: Dostawa czystej bielizny powinna odbywać się środkiem transportu Dostawcy do pomieszczenia składowania i segregowania czystej bielizny znajdującego przy ul. 11 -go Listopada 9 w Bychawie trzy razy w tygodniu : poniedziałek ,środa i piątek w godzinach 11.00-14. Bieliznę czystą należy spakować w worki foliowe jednorazowego użytku posiadające atest PZH lub inny równoważny dokument dopuszczający worki foliowe do transportu bielizny szpitalnej. Szacunkowa ilość bielizny oddawanej do prania miesięczna została określona w załączniku nr 1A do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Udokumentują przez stosowne oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania 3.Dysponują pralnią , spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568) stwierdzająca istnienie bariery higienicznej oraz możliwość świadczenia usług dla jednostek służby zdrowia w tym oddziałów operacyjnych. 4.Będą wykonywać usługę zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali (stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziałów noworodkowych i dziecięcych, sal operacyjnych i pozostałych oddziałów oraz bielizny pochodzącej od pacjentów zakaźnych). 5.Dysponują środkami transportu posiadającymi podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej zaakceptowanymi przez Powiatową Stację Sanitarno- Epidemiologicznąoraz potwierdzą skuteczność dezynfekcji środka transportu tj. komory załadunkowej strony czystej (brak bakterii chorobotwórczych). 6.Będą stosować środki piorące - dezynfekujące posiadające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na urzędowym formularzu określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia na produkt przeznaczony do dezynfekcji bielizny i dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (Dz.U.Nr 175 poz. 1433 z późn. zm.),w przypadku środków do prania bielizny dziecięcej - pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka, oraz potwierdzą skuteczność dezynfekcji bielizny w procesie prania (brak bakterii chorobotwórczych) 7.W razie awarii urządzeń w miejscu wykonywania usługi zabezpieczą wykonanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie . 8. Posiadają system zarządzania jakością w zakresie usług pralniczych. 9. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 9.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 9.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 9.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 9.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 9.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 9.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 9.7Inne podstawy wykluczenia wykonawców 10. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 10.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 10.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 10.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 10.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 10.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na p10.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 11. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 12. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. a.4) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5)Oświadczenie Oferenta ,że posiada środki ekonomiczne oraz maszyny i urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia w określonym terminie. B.6)Oświadczenie ,że oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu umowy B.7) Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne,że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia (lecznictwa zamkniętego) B.8) Protokół z ostatniej kontroli Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. B.9)Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny dotycząca środków transportu. B.10) Wykaz środków piorąco- dezynfekujących, jakich Wykonawca zamierza używać do Wykonania zamówienia wraz z podaniem ich świadectw rejestracji produktu biobójczego oraz pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków do prania bielizny dziecięcej. B.11)Atest PZH lub inny równiważny dokument na worki foliowe, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia stwierdzający możliwość stosowania worków foliowych do transportu bielizny szpitalnej. B.12)Opinia sanitarna wydana przez PPIS spełniajaca wymogi RMZ z dnia 10 litopada 2006 (Dz. U. nr 213 poz, 1568 ) stwierdzającą, że pralnia posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia w tym oddziałów operacyjnych. B.13) Kopia badań mikrobiologicznych przeprowadzona w roku 2007 dokumentująca skuteczność procesu prania (min. 1 badanie) B.14) Kopia badań mikrobiologicznych przeprowadzona w roku 2007 dokumentująca skuteczność dezynfekcji środka transportu tj. komory załadunkowej strony czystej (min. 1 badanie) B.15) Potwierdzenie producenta środków piorących ,że pralnia Wykonawcy jest pod jego nadzorem co do prawidłowego przebiegu procesu prania i dezynfekcji oraz jakości prania bielizny. B.16) Oświadczenie o dysponowaniu drugim obiektem Wykonawczym wraz z opinia PPIS z drugiego obiektu- potwierdzającą spełnienie wymogów określonych w RMZ z dnia 10 litopada 2006 (Dz. U. nr 213 poz, 1568 )lub przedłożenie umowy z innym wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenia działalności wykonawczej w zakresie prania bielizny szpitalnej- wraz z opinią PPIS potwierdzającą spełnienie wymogów określonych w RMZ z dnia 10 litopada 2006 (Dz. U. nr 213 poz, 1568 ) B.17) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dokument wydany przez odpowiednie podmioty uprawnione do kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia . C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1),B3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.bychawa.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sekcja Zamówień Publicznych 23-100 Bychawa , ul 11-go Listopada 9.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie SP ZOZ w Bychawie ulica M.J.Piłsudskiego 28 23-100 Bychawa.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.