eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszDostawa sprzętu komputerowego oraz wykonanie sieci LAN w jednostkach podległych Gminie Olkusz w ramach projektuPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Olkusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Olkusz: Dostawa sprzętu komputerowego oraz wykonanie sieci LAN w jednostkach podległych Gminie Olkusz w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Olkusz
Numer ogłoszenia: 158186 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz wykonanie sieci LAN w jednostkach podległych Gminie Olkusz w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Olkusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1Przedmiot zamówienia obejmuje wybór Wykonawcy realizującego dostawę, zainstalowanie i podłączenie do sieci Internet sprzętu komputerowego, z wykorzystaniem istniejącej bezprzewodowej sieci szerokopasmowej oraz wykonanie sieci LAN w jednostkach podległych Gminie Olkusz w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Olkusz w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w szczególności będzie należała realizacja zadań polegających na: 1. Dostawie, zainstalowaniu i uruchomieniu 33 zestawów sprzętu komputerowego (komputerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i monitorami) w 12 jednostkach podległych objętych projektem na terenie Gminy Olkusz. a) Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe,(rok produkcji nie wcześniej niż 2012). b) Wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie o udzieleniu (w przypadku wyboru jego oferty), minimum 5-letniej gwarancji dla monitorów i komputerów. c) Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. 2. Wykonanie sieci okablowania strukturalnego ( LAN ) wraz z zasilaniem 230 V oraz dostawa niezbędnego osprzętu w 12 jednostkach podległych objętych projektem na terenie Gminy Olkusz. a) Wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie o udzieleniu (w przypadku wyboru jego oferty), minimum 12 -miesięcznej gwarancji dla wykonywanych prac. 3. Wykonanie protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania sprzętu i wykonania sieci LAN ) wraz z zasilaniem 230 V w 12 jednostkach podległych objętych projektem. 4. Włączenie i konfiguracja dostarczonych zestawów komputerowych do wykonanej, uruchomionej i działającej sieci LAN w 12 jednostkach podległych objętych projektem na terenie Gminy Olkusz 5. Włączenie wybudowanej sieci LAN do istniejącej i działającej sieci bezprzewodowej na terenie Gminy Olkusz z zachowaniem warunków gwarancji udzielonej przez Wykonawcę istniejącej sieci, 6. Zapewnienie odpowiedniej przepustowości łącza w 12 jednostkach podległych objętych projektem na terenie Gminy Olkusz w celu zachowania minimalnych wymagań dla istniejącej i działającej sieci bezprzewodowej. 7. Administrowanie i serwisowanie podległą infrastrukturą teleinformatyczną oraz kontrola i bieżące serwisowanie wydanych zestawów komputerowych w zakresie sprzętu i dostarczonego oprogramowania. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji, przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy sprzętu komputerowego oraz wykonania sieci okablowania strukturalnego ( LAN ) wraz z zasilaniem 230V zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3 W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1. Opracować harmonogram dostawy uwzględniający daty dostarczenia sprzętu oraz zawierający adresy jednostek i numery kontaktowe do osób odbierających sprzęt w miejscach docelowej dostawy zestawów. W celu precyzyjnego opracowania harmonogramu wskazane jest, aby Wykonawca wcześniej skontaktował się z przedstawicielami jednostek, aby umówić termin dostawy sprzętu pod wskazany adres. Przed rozpoczęciem dostaw harmonogram musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego w celu jego zatwierdzenia . 2. Wykonać dostawy zgodnie z opracowanym harmonogramem lub gdyby zaistniała taka konieczność, podając przyczynę opóźnienia, dostarczyć sprzęt w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od momentu zakończenia dostaw wynikających z harmonogramu. 3. Zapewnić lokal (magazyn) na sprzęt komputerowy w przypadku zaistnienia sytuacji, która uniemożliwi Wykonawcy wykonanie dostaw zgodnie z harmonogramem. Miejsce składowania sprzętu musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. 4. Dostarczyć w miejsce wskazane przez zamawiającego sprzęt wraz z niezbędnym oprogramowaniem, okablowaniem, gwarancją producenta - zgodny ze złożoną przez siebie ofertą i wymogami SIWZ. 5. Po wykonaniu dostaw przekazać Zamawiającemu oryginał lub kserokopie potwierdzoną za zgodność protokołu przekazania, na który składają się następujące dokumenty : a) Zrealizowany harmonogram dostaw wraz z informacją na temat przyczyn opóźnień i przesunięć jakie wystąpiły w trakcie realizacji dostaw. b) Listę z potwierdzeniem odbioru sprzętu przez daną jednostkę, zawierającą szczegółową specyfikację sprzętu wraz z niezbędnym oprogramowaniem, okablowaniem, gwarancją minimum 5-letnią dla monitorów i komputerów - zgodną ze złożoną przez siebie ofertą i wymogami SIWZ. 6. Do podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego w siedzibie Zamawiającego, potwierdzającego wykonanie zamówienia zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą i wymogami SIWZ, w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia wykonanych prac. Załącznikami do protokołu zdawczo-odbiorczego będą dokumenty wymienione w ust.5 pkt1-2. 7. Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. 1.4 Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że zadania określone w pkt. 1.2 ust. 6 i 7 realizowane będą do dnia 30.11.2013 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.41.21.10 - Sieć internetowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje sposobu opisu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej jednej dostawy zestawów komputerowych do odbiorców końcowych o wartości nie mniej niż 60 000 zł brutto, - posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej jednej dostawy elementów do budowy sieci LAN (w tym instalacji i konfiguracji urządzeń aktywnych ) o wartości minimum 40 000 zł brutto. Spełnienie wyżej wymienionego warunku oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Załączony do oferty wykaz dostaw powinien obejmować dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje sposobu opisu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje sposobu opisu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter zamówienia Zamawiający nie dokonuje sposobu opisu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Certyfikat - dostarczony sprzęt musi posiadać deklarację zgodności czyli oznakowanie znakiem CE. Należy dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu. 2. Oświadczenie - użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być nowe, ( rok produkcji nie wcześniej niż II kwartał 2012). Należy załączyć oświadczenie Wykonawcy. 3. Uproszczoną kalkulację ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania, w przypadku: a) zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. b) gdy zajdzie konieczność wykonania usług dodatkowych niedających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1 w punkcie informacyjno-podawczym..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach prjektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Olkusz z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oś VIII społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjnosci gospodarki, Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.